Tudor only!

Ben bang dat deze zou gaan vervelen, helemaal in een 1 piece collectie.

Edit: nondeju, flinke kras ook…

Fok…ik zie het nu idd :cry:

De one piece is een niet te verwezenlijken doelsfelling als je incourantr horloges hebr die je moet verkopen om daar te geraken
Behalve wanneer je alles dumpt en zo groot is de noodzaak ook weer niet
Op baisis van de BB41 zou ik me kunnen voorstellen dat een Explorer II 39mm zou kunnen voldoen

1 like

Mannen de kras zit aan de kant van de bezel die je niet ziet op deze foto (tussen 2 en 3)

1 like

Dan is het een weerspiegeling.
Het lijkt er erg op, maar gelukkig!

Kroon niet beschadigd ?

Dat is idd weerspiegeling :sweat_smile:

1 like

Nope

Gelukkig !

Plain Joe op zijn best

11 likes

Voor mij was de pelagos mijn eerste " horloge" en na heel intens kopen en flipperen nog steeds een van mijn favorieten. Prijs kwaliteit, de ‘durver’ uit de Rolex stal, titanium, mat, 42 MM, …
:blush:

2 likes

Klinkt zeer goed. :+1:

Hoe heeft de titanium kast en band het uitgehouden over die flinke periode? Niet al te veel (diepe) krassen?

@breakie blijkbaar vind je hem erg mooi :stuck_out_tongue_winking_eye:

Enkel de sluiting vertoont wat krassen, band en kast zijn nog steeds als nieuw :blush:

1 like

Ja hoor, prachtig :+1:

Top dank je…goed om te weten. :+1:

1 like

Indien interesse:

Fijne zondag allen.

1 like

Weet iemand al de prijs van de 58?

Prijs weet ik niet maar Google weet vast raad. Las op andere fora wel dat de uitlevering is uitgesteld vanwege aanpassingen aan het movement.

Dat belooft voor mijn incoming die normaal eind juni geleverd ging worden :thinking: bron?

Prijzen staan overigens gewoon op de Tudor website: 3090 op strap, 3380 op metalen band.

1 like