Tudor only!

Cross post, maar wat blijft dit toch een heerlijk horloge! 36mm versie op een 17cm pols.

18 likes

Toch mooi, dat blauw …:thinking::grinning:

17 likes

:ok_hand::ok_hand:

2 likes

Vorige maand deze nog op de kop kunnen tikken bij een AD in Luik. Misschien wel één van de laatst beschikbare bij AD’s?

Ben er alvast zeer blij mee!! :blush:

20 likes

Topper, beste Tim! Daar zul je geen spijt van krijgen (en zowel, dan is ’ie zo weer verkocht :wink:)!
Veel plezier ermee.
Otto

1 like

Mijn NA - :heart_eyes:- deze week opgehaald.
Band moet ik nog op maat laten maken en DNA-vrij maken. (No offence @KBM :wink:)
Iemand tips voor mij, wie dit netjes zou kunnen doen? In Leiden, of Delft ? Liefst zet ik hem op jubilee, als iemand nog iets heeft liggen hiervoor, tips welkom!

27 likes

Gefeliciteerd met deze charmante aanwinst!

1 like

Thx Otto!

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/2/9/c2929cb4d80bee6fa4438cb7db3510b06bdc46f5.jpg

crosspost

8 likes

Mooie aanwinst! Zou het niet te druk worden: fluted bezel en Jubilee band?

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Tudor!:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Lijkt me een heerlijke over the top combi.
Fluted en jubilee samen, toch wel erg mooi. Denk dat jubilee ook beter past om mijn smalle pols.

2 likes

Nou, gewoon doen dan zou ik zeggen!

Erg mooi Nathalie!
Wat ga je met de oyster doen, houd je die of gaat hij het blauwe gedeelte in?

Twijfel nog. Het liefst ruilen voor jubilee.

1 like

Kreeg dit doorgestuurd. Black bay blue met rode bezel.

1 like

Blasphemy!

Nope. Nietszeggend zo. My two cents.
Otto

2 likes

Klopt, de rode bezel gaat veel met samen met goude details vind ik

2 likes

Welke tool gebruiken jullie om van bandje te wisselen? Blijkbaar is dit toch wel anders per merk en type uurwerk. Ik heb dit weekend de nato in plaats van de lederen band geplaatst met behulp van flosdraad wegens het niet hebben van de juiste tools en om beschadiging te vermijden.
Ik vond op het internet allerlei hulpmiddelen, maar hoe groot moet de vork zijn voor een BB? En is zo een tool die beide kanten klemt handig?