Tudor only!

Ik had de BB 41 red en nu de pelagos LHD en die laatste is lager maar lijkt nog veel lager door de verhoudingen van de kast en het satineren .
Bovendien draagt hij door het titanium heel lekker en hangt niet aan de band zoals de BB red deed om mijn 19 cm polsen .

1 like

:wink:

4 likes

We zullen het zienā€¦ben benieuwd of we (@CharlesUnderwood & Moi) volgende maand aan de beurt zijn :sunglasses:

3 likes

Dat is idd een hogeā€¦ ehhhā€¦ pepermolen op een pittig brede zweetbandā€¦ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lijkt wel een aantal op elkaar gestapelde BBā€™sā€¦

Als JIJ er maar blij mee bent :wink:

1 like

Volgens mij nemen ze geen bestellingen meer aan voor de tudor gmt bij Uhrinstinkt.

1 like

Ik zou zelf de combinatie van BB58 afmeting en in-house uurwerk, met Tudor :rose: op de dial, met rode bezel en tot slot de band van de ETA BB willen. Dat zou voor mij de perfecte BB maken! Nu doe ik het met deze:

7 likes

Keep on dreaming. Want die combi gaat er no way komen, tenzij de merkstrategie radicaal om gaatā€¦

En Tudor mag gedurfder ontwerpen dan grote broer Rolex maar op wispelturig beleid/design heb ik ze door de jaren heen nog niet durven betrappen.

Dusssss lekker blijven genieten van je huidige original die imho de hergeboorte van Tudor markeert!

:sunglasses:
Otto

1 like

Ben het helemaal met u eens. Echter dromen magā€¦
Ik geniet verder ook zeker van mijn Black Bay Red!

1 like

.

2 likes

De maat ziet er inderdaad top uit en de gouden accenten zorgen voor wat warmte, anders isā€™t weer zo steriel als een Submariner. Ik vind het zeker niet storend :slight_smile:

Zeg nu zelf, als je dit ziet :smile:

Helaas nog minstens een maand voor die van mij arriveert :disappointed_relieved:

18 likes

Topper !

1 like

Oefā€¦ op leer vind 'm nog mooier dan op staal.

2 likes

Is dat echt goud, of een of andere legering?

By the way,ā€¦ De Sub heeft witgouden markers en wijzers en platina bezel markeringen. Dat kun je toch niet steriel noemen :wink:

Sinds vandaag weer ā€œone happy Tudor camperā€ hier, erg blijā€¦:blush:

26 likes

Gaaf apparaat! Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Thanks Jeroen, ik val de hele avond iedereen al lastigā€¦:joy:

1 like

Mooi horloge, ik heb deze gisteren nog live gezien bij een welbekend persoon die we beide kennenšŸ˜‚

1 like

Bedankt dat je hem hebt laten liggen Ed.:blush:

1 like

Kwam dit keer iets brengen en niets halenšŸ˜‚ Enjoy! Hele mooie wijzerplaat. In het echt veel diepte.

1 like

Veel plezier ervan, erg mooie aanwinst!

1 like