Tudor only!

Nee, verguld met rose goudttint. Echt rose goud zou wel helemaal te gek zijn :slight_smile:

Met steriel bedoel ik meer de killere look van een submariner, voor de rest is een sub zeker een topper!

naast

10 likes

Prachtig! Ik zag al dat hij verkocht was :wink: Geniet ervan!

1 like

Thanks!
Inderdaad en het viel me ook meteen op hoeveel mooier dit horloge in werkelijkheid is dan op foto’s wordt weergeven, zelfs die op de site van Tudor zelf…

2 likes

Dank je wel, dadelijk eerst nog even naar de lume kijken en morgen begint het feest gewoon weer opnieuw, geweldig.:blush:

1 like

Thanks!:+1:

1 like

Dit vraagt om een lumeshot :smiley:

2 likes

Voilà.

5 likes

Ik word al enthousiaster :hugs:

1 like

Ik had het gehoord bij Slaets. Ik was er dus net het verkeerde weekend :-:yum:

Die bb58 ziet er goed uit van de zijkant he.

1 like

Wat ik me dan afvraag… is zo’n horloge dan nog veel goedkoper met zoveel originele onderdelen?

Gaaf Chris! Van harte…veel plezier met de nieuwe aanwinst. :+1:

1 like

Dank je wel David, het viel me net weer op dat ik dit toch wel een geweldig horloge vind.
Jij nog gefeliciteerd met de Squale trouwens, goed gesteld voor een mooie zomer.:+1:

1 like

Prachtig jouw Tudor…:ok_hand: Blijvertje? :wink:

Dankjewel…ja de Squale zag ik bij @anon50762135EV om de pols en het begon meteen te kriebelen. Lekker zomers idd :sun_with_face:

1 like

Bij Christiaan is alleen diegene die aan de andere kant vd tafel op de foto een blijvertje :muscle: :smiley:

4 likes

:grin::+1:

Dat zou wel eens kunnen, dit horloge doet me meer dan vele anderen tot nu toe.
Ik wil eigenlijk naar enkele mooie horloges die ik ook draag en deze is een goede stap.
Nu maar hopen dat ik dat blijf willen…:sunglasses:

2 likes

Ik was al aan t sparen :smiley::+1::joy:

3 likes

Yes, forever!:heart_eyes:

Sorry Roy maar laten we contact houden.:joy:

2 likes

Haha… geniet ervan Christiaan . Ik vind t een topper iig :heart_eyes::+1:

1 like