Tudor only!

4 likes

Een MIG? :+1:

2 likes

Mig 21 dacht ik !
Had ik ruim 40 jaar geleden een bouwdoosje van :smiley:

1 like

:ok_hand: Ff een vraagje ā€¦ normaal zit de band tussen de lugs. Bij jou lijkt de eerste schakel van een metalen band gebruikt ? Met smalle aanzet voor het leer Ć  la de North Face ?? Erg mooi, maar gaat het leer op smallere aanzet niet veel sneller uitlubberen cq stuk ?

Ben ik ook een beetje bang voor met de North Flag met leren band (vind ik wel veel mooier leer met de gele stiksels dan met de metalen band).

ItaliĆ« lijkt toch het ideale land om ā€œgoedkoopā€ een Tudor te scoren als je het zo leestā€¦:money_mouth_face:
Krijgen de Italianen ze goedkoper uit Zwitserland of zijn ze tevreden met een lagere prijs (en waarschijnlijk meer omzet ( en misschien daarom een lagere inkoop)) ā€¦ Iemand een idee ?

Mijn idee, minder vraag daarom meer marge in de prijs?

Dankjewel
De end-links zijn van mijn stalen band .
Of het gaat ā€œlubberenā€ weet ik nog nietā€¦
Ga het testen :wink:

Klopt!
Inderdaad de MiG 21.
Was een erg brute jager, supersnel en wendbaar. Kon ook een nucleair wapen vervoeren.

3 likes

Erg gaaf.

Ps een horloges & planes topic is helemaal niet zoā€™n slecht idee. :+1:

1 like

De Pelagos waar ie moet zijn

15 likes

Om een pols!

1 like

Waanzinnig ding blijft het toch! :ok_hand:

1 like

Om mijn pols :slight_smile:

3 likes

Beste medeleden,

Heerlijk op vakantie in Bella Italia! Al hadden we voor de zon net zo goed in NL kunnen blijven :stuck_out_tongue_closed_eyes:ā€¦

Vandaag shoppend voor een nieuwe Navitimer (irl toch best wel fraai maar 7kā€¦ oei, kweenognie) werd mij bij een lokale AD van Tudor een Black Bay 58 op staal aangeboden voor iets minder dan list: 3.300.

Naar verluidt is het de enige BB58 die de AD op voorraad heeft. Dat kan (en zal wel) een verkooppraatje zijn maar gezien de schaarste/wachtlijsten elders, misschien ook niet. Lastig om te beoordelen.

Wie mij een beetje kent weet dat ik van de wat grotere BBā€™s ben met ETA uurwerk dus het roosje op de wijzerplaat. Dus de BB58 hoef ik niet aan mijn collectie toe te voegen ook al is het een prachtige en slanke beauty om te zien en om om de pols te hebben :star_struck: !!

Ik ga het horloge niet voor mezelf kopen en dan binnen no time in het blauwe gedeelte zetten hier. Indien ik daarom iemand van het forum van dienst kan zijn door de BB58 voor hem/haar op te pikken bij de juwelier hier: stuur me ff een PB om wat af te spreken.

Cheers,
:sunglasses:
Otto

9 likes

kijk, dat is nog eens service Otto :raised_hands:

Ooooh, erg attent van je. Even over nadenken :smile::v:t2:

1 like

Doen doen doen!

Anderhalve maand geleden gekocht bij @SuperC.

11 likes

Waar gaat het naar toe op dit forum, iedereen lijkt handelaar te willen worden.

Speelse foto van mijn 5B mag hier niet ontbreken, toch? Helaas onlangs ingeruildā€¦

5 likes