Tudor only!

8 likes

Blijft een prachtig horloge, mijn hoop is dat Tudor deze nog een keer in 39mm gaat maken in de toekomst :wink:

Hoop doet leven

In Nederland zijn ze er niet, vertel mij eens waarom hij geen vriendendienst mag verlenen?

Als ik nu budget er voor had, had ik het gedaan.

2 likes

:upside_down_face:


Buitenkansje voor de Tudor liefhebber; er staat een nieuwe BB Harrods te koop op MP. Ik ken de verkoper toevallig en hij is absoluut betrouwbaar. Deze uitvoering zou nog wel eens een grote verzamelaarswaarde kunnen krijgen (veel meer nog dan de 220N). Prijzen op Chrono24 gaan al door het dak.
En nee, ik krijg geen percentage. Het is slechts een goedbedoelde tip.

4 likes

Ik heb maar eens voorzichtig geopend. (En een pb gestuurd)

2 likes

Weer terug op staal, zoals het hoort volgens @handavinci

17 likes

Staat je goed Sven!

1 like

Leuk …nu met een groene ring :roll_eyes: bijna even mooi als een standaard… om daar nu zoveel meer voor neer te leggen… maar ja, misschien als je alle kleuren al heb …:yum:

Ach ja, kwestie van vraag en aanbod; er zullen er beduidend minder van gemaakt worden, dus je betaalt ook voor exclusiviteit. Probeer maar eens een 79220N te vinden met leren band, en vergelijk de prijs met de R versie. Van deze versie is echt alleen het alu ringetje anders, maar de prijs inmiddels stukken hoger, puur doordat er minder van gemaakt zijn. Bij de Harrods zullen de productie aantallen nog veel kleiner zijn, en is ook de wijzerplaat iets anders (kleur text, Ft first om de UK heritage van Harrods te benadrukken, en de secondewijzer met groen accent).
Logica is er niet bij horloges, kijk maar tussen het waardeverschil tussen een Rolex 16610LN en de kermit 16610LV. Daar zit een enorm verschil tussen, terwijl de kermit ook gewoon 8 jaar geproduceerd is, en absoluut geen limited edition is. Feit is dat er beduidend minder van zijn, en dus exclusiever.
De Harrods kun je zien als de Tudor versie van de Rolex Kermit

3 likes

Bij Rocco 1978?

Cross post

9 likes

Nee 200m verderop

Ik heb mijn nieuwe 79220N op leer te koop staan voor 2995,- euro op marktplaats. Dit is toch een hele schappelijke prijs als ik dit vergelijk met de prijzen op Chrono24. En ja het is een behoorlijke meerwaarde voor een zwarte inlay. Maar alles is vraag en aanbod.

Prachtig! Welke ref. heeft deze juist?

1 like

Zeker schappelijk, naar Nederlanders zijn zuinig :smile:
In het buitenland liggen de prijzen vaak wat hoger. Echt een horloge voor een verzamelaar, en op MP vindt je vooral heel veel koopjesjagers die niet snappen dat het ene horloge meer waard kan zijn dan het andere, alleen door een andere kleur lunette-ring.

@ipe: jij zoekt deze toch ?

Dank je! Dit is een 74000N uit +/- 1997 :grinning:

1 like

Vandaar ook een vaste prijs. Anders krijg je allemaal rare (ruil)voorstellen, voor 2k kom ik hem gelijk ophalen, waarom is deze duurder dan de in-house versie en dergelijke. Er komt vanzelf wel een liefhebber en anders blijft ze lekker in de kluis liggen.

Geen stalen band en met het Tudor schild ipv het roosje, daarom een stuk minder interressant…
op de MP foto’s is het schildje taktisch verborgen onder de wijzer… :wink:

1 like