Tudor only!

Weer wat geleerd !

Heeft gewoon het roosje. Alle smile dials hebben het roosje. Dus niks tactisch verborgen.

7 likes

Ik kan het me levendig van je voorstellen… maar, je hebt wel concurrentie van een Ivar uit Amsterdam die er één schijnbaar met 5 jaar garantie heb… wel gebruikt, niet nieuw :roll_eyes:

Ik heb mijn oog op deze laten vallen (reeds gereserveerd) zien jullie er iets vreemds of geks aan? Alvast bedankt! https://exclusive-chrono.com/nl/marketplace/tudor-heritage-black-bay-79230n/#&gid=1&pid=2

4 likes

6 likes

Mooie klok :ok_hand: Ivm garantie, let er op dat er een door een AD afgestempelde garantiekaart bij is…

Dit is de prijs die ook nieuw op Chrono wordt gevraagd links en rechts voor een nieuwe. Er staat bij dit exemplaar niet bij of hij eu geleverd is (wat mij persoonlijk niet veel uit zou maken)
Fijn horloge en ik vond hem zelf op leer ook het prettigste om te dragen. :+1:

Concurrentie valt mee hoor, ik hoef het horloge niet te verkopen maar wil in de toekomst nog eens een Rolex Explorer kopen. Alles op zijn tijd!

Alleen Tudor geeft geen vijf jaar fabrieksgarantie. Wellicht dat hij in de war is met Rolex, die geeft inderdaad vijf jaar garantie. Maar misschien heeft Ivar een deal gesloten met de juwelier waar hij hem heeft gekocht.

Zal wel januari afgestempeld zijn !
Dan gaat de prijs vanzelf omlaag omdat er steeds minder garantietijd overblijft

1 like

Ja afgestempeld door een Ad!

Tudor Prince Date Chronograph 79280 NOS 2008
€ 4.250,00

Soort Daytona :slight_smile:

En gereserveerd :money_mouth_face:

1 like

Yep. Niet verwonderlijk trouwens. Ik heb hemlaten gaan. Heb ooit een rode gehad. Tikkie dik en groot. Maar de groene vond ik zo mooi, dat hij toch even kriebelde.
Een BB58 zou er wel eens kunnen komen. Daarbij hoef ik me alleen maar over de snowflake wijzer heen te zetten.

1 like

Was ook al bezig met deze Tudor. Leuke kleur maar verder wat jij zegt. Te dik… te groot.

De 39mm BB is leuk… maar als ik dan denk dat ik voor een beetje meer een 34mm OP olive kan hebben… dan heb ik toch snel gekozen :kissing_closed_eyes:

Dat groen is nog veel gaver…maar die 34mm…

Groot zat voor mijn kippepols.
Maar hij is er ook in 39mm dacht ik?
(Vind ik niet mooi/te groot)

34 is top , draagt als 36+

3 likes

Volgens mij niet in 39 hoor. Helaas niet. Ik vind mijn 39 Explorer de perfecte maat voor een all rounder.

2 likes

Iconisch horloge, gewoon dragen/houden. Beter wordt het niet…