Tudor only!

Ik heb vandaag de 58 kunnen passen. Leuk, echt leuk! Maar is hij nou leuk genoeg om de North Flag in te ruilen? Ik weet het niet eigenlijk.
Plaatjes.


15 likes

Ik zou voor de Tudor gaan, die is over 10 jaar nog klasse .

1 like

Persoonlijk de 58!!!

1 like

Welke :slight_smile:

Zelf vind ik de keuze simpel, de 58. North Flag nooit mooi gevonden.

2 likes

De 58 :+1::+1:

3 likes

De NF is inderdaad erg uitgesproken en ik vind hem juist erg tof. De band van de NF is ook echt super fijn. Ik ken geen comfortabeler band. Ook de oyster van Rolex niet.
Maar de maat van de 58 vind ik perfect. Ook de combi zwart en goud is erg leuk. Het enige is die snow flake wijzer. Daar ben ik niet van overtuigd.

1 like

Same here…

1 like

Ik zou ook niet kunnen kiezen Robin, mede omdat het echt 2 verschillende horloges zijn. Beide zou helemaal top zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Meen je dat? Ook ondanks de Glidelock van de Sub!? Dat lijkt mij een onovertroffen sluiting in de praktijk

1 like

Helaas heeft mij dat ook altijd tegen gehouden

1 like

De BB is dertien in een dozijn … (bedoel niet negatief omdat ik zelfs ook twijfel tussen die 2 :stuck_out_tongue_winking_eye: ) de North Flag is veel exclusiever…
Bedankt voor de foto van de 2 samen overigens :ok_hand:

1 like

De BB staat misschien wel mooier om jouw pols qua grootte … :roll_eyes:

2 likes

Zeker de BB58.

2 likes

Vreemd eigenlijk dat je op MP bij Tudor advertentes vaak “gemaakt door Rolex” of iets in die strekking ziet staan, alsof Tudor zelf als merk niet goed genoeg is.

Liefhebbers (zoals wij :wink:) waarderen Tudor al sinds jaar en dag, maar bij het gros van de mensen blijft het blijkbaar het stiefzusje van, waarbij de fameuze broer er steevast bijgehaald moet worden.
Jammer, want het stiefzusje is inmiddels volwassen en doet zeker niet onder voor andere merken in dezelfde prijsklasse. Alleen de snowflake weerhoudt mij van het kopen van de verder belachelijk mooie 58, die nog redelijk geprijst is ook.

2 likes

De glidelock optie is erg prettig. Maar ik mis het niet op de band van de NF. Daarnaast is die sluiting ook platter en korter. Op mijn pols is dat prettig. Ook de keramische balletjes zijn prettig bij openen en sluiten. Ik vind echt dat die band en sluiting super fijn zijn.

1 like

GMT in San Marino gewoon in etalage…

8 likes

Het gros van de mensen kent Rolex als merk … dat spreekt aan. Ik denk dat maar een heel klein percentage van de bevolking Tudor iets zegt … en om dan zoveel cash neer te leggen …

26 likes

Wow… mijn holy grail :ok_hand:

1 like

Die BB brons-en… Niet in zee mee zwemmen overigens … anders vallen de gaten in je duikring las ik laatst … :hushed:

Serieus…???