Tudor only!

12 likes

Heb deze maat ook, echt perfect. Zoā€™n gigantisch polsdekkend ding is toch een stuk minder elegant en comfortabel. Ik heb overigens precies nog 0 opmerkingen gehad over dit horloge. Juist omdat 'ie niet opvalt denk ik.

1 like

Dan ga ik misschien veel om met verzuurde mensen :sweat_smile:

Ziet er goed uit!

1 like

Bb58. Op NATO of staal. Gewoon te koop. Dubaiā€¦

8 likes

Uiteraard is die daar wel verkrijgbaarā€¦ Hoeveel willen ze minimaal hebben voor beide versies?

Have fun at the Dubai Mall en bij de diverse brand boutiques in de stad :sunglasses:

2 likes

List

Uiteraard. Korting kennen ze daar niet, behalve tijdens het festivalā€¦

Bij Gassan in Amsterdam op de Dam hadden ze hem ook afgelopen weekend

18 likes

Heb hem laten reserveren. Denk dat ik m morgen maar ophaal. Of zelf hou, of verkoop. Mooi horloge.

Heel fraai is ā€˜ie. Ik heb er net een voor een ander lid gekocht. Echt een klasse bak. Bijna zou ik hem zelf houden maar dat is me net een BB teveel in de collectie :stuck_out_tongue_winking_eye: ā€¦

2 likes

Weer terug in de collectie :+1::+1:

17 likes

Ik twijfel wel, doordat ik ook al Sla017 heb. Zelfde categorie. Maar vind m gewoon heel gaaf. Die NATO is ook wel erg mooi als combi. In real life is ie sowieso nog mooier dan op foto. Damn. Decisionsā€¦

1 like

Hier ook de 58 incoming. Vrijdag waarschijnlijk. Op staal. Heb bij Erika originals een olijf groene marine nationale strap besteld.

Plaatje geleend trouwens

13 likes

Gassan in amsterdam op de dam had hem afgelopen zondag ook op nato klaar liggen. Ze vertelde mij dat er verder niet echt wachtlijsten waren etc.

Ik was vandaag in Arona, een klein stadje aan het Lago Maiore

4 likes

Wel bijzonder. Ik sta daar op de lijst :see_no_evil:

Nice, fijne comback. Van Bart overgenomen wellicht??

Enjoy.
Otto

Dat zijn de vakantie kiekjes :+1: :palm_tree:

1 like