Tudor only!

Nog eentje om het af te leren… :grin:

2 likes

Noop niet die van Bart.

1 like

Neig toch steeds meer richting de BB58… al vind ik de zwarte ETA variant ook niet verkeerd er uit zien met het roze logo en de smiley tekst. Keuzes…

1 like

vaag :thinking:

Ze hanteren wel degelijk lijsten. Zowel voor de GMT als de BB58 stond ik daarop: beide modellen ook voor mij gereserveerd.

Wat kan zijn, is dat ze onderscheid maken tussen vaste klanten en gelegenheidskopers. Dat weet ik niet. Verder is er verschil tussen de voorraad/leverbaarheid van de uitvoeringen met stalen (schaars), lederen (schaars) en stoffen band (ruim). En tot slot is er de G factor (van gunnen)…

Cheers

Nee hoor, nergens op voorraad. Niet bij Gassan. Ook niet bij S&C. Ik ga m halen;-)

1 like

Ook stoffen uitvoering niet op voorraad.

De NF!!! :ok_hand:t3:

1 like

Balen maar het verbaast me niet. Ik zei al dat ze (echt) met wachtlijsten werken. Dus er een aantreffen in een van de boutiques is stom toeval/geluk hebben… Helaas kon ik er maar eentje meenemen uit Italië.

Cheers

Altijd gezegd dat de BB te groot is, maar ondanks het forse formaat voor me 17,3 pols is het echt de ideale vrijetijds horloge. Vakantie loopt tegen z’n eind, maar denk dat ik hem voorlopig even in de collectie laat zitten …

Vandaag:

En de Bulang & Sons strap die ik net heb besteld:

14 likes

Wow mooie strap ervoor!

Cool he, het heet Diablo Black. Een mengelmoes tussen rood en zwart.


12 likes

Denk ook heel gaaf op de BB met rode bezel!

3 likes

Erg strakke band :ok_hand:

1 like

De BB58 hadden ze vandaag gewoon op voorraad bij SC Den Haag

1 like

Ja ze komen nu echt overal binnen de, nieuwe BB’s. De mijne ook :smiley:

27 likes

Schaap en Citroen heeft er niet een voorradig voor de verkoop. Vandaag via telefoon en mail bevestigd gekregen.

Er is er 1 op voorraad op Schiphol op stoffen band.

Van de week nog contact gehad met Gassan Schiphol. Hadden geen enkele indicatie vwb levertijd🤔

Weten ze het echt niet of…

Ik Pm je even.

1 like