Tudor only!

Lag in de etalage, kan natuurlijk gereserveerd zijn geweest maar hij lag er wel

Nato van toxicnatos?

Yep! Goed gezien!

1 like

Iemand die in bezit is van een heritage black bay en de nieuwe bb58? Eventueel enkele foto’s op de pols naast elkaar en van de pols naast elkaar, ik wil graag eens het verschil zien op pols. Tempting but not tempted enough, voorlopig neig ik naar een eta black bay black ( op zoek weliswaar) maar ik zou graag eens die grootte zien ivm de nieuwe! :face_with_monocle:

2 likes

Hier de BB Blue (ETA version) en BB 58. De BB58 is perfect voor mijn 17 cm pols.

10 likes

Kan je ze eens allebei aandoen @Dennis2 naast elkaar? :yum:

Dat lukt niet meer, de BB Blue heb ik verkocht en daarvoor in de plaats de BB 58 gekocht

1 like

Staat je goed inderdaad. Hoe is/voelt de bracelet?

Hoe bevalt deze?
Btw is dit de N80?

Ik heb ietsje (niet veel) dikkere pols. 39 is voor mij toch beter dan 41. Voor jou zo te zien ook.


BB 58 super!!

16 likes

Nu vind ik de blauwe variant ook niet verkeerd! Alleen staat de bb58 netter in verhouding

Fijne bracelet, en makkelijk aan te passen met drie gaatjes als micro adjustment in de clasp.

ToxicNato’s bevallen goed. Heb er een aantal. Net wat dikker, en de hardware is echt een andere klasse. Heb ook een (dure) Herringbone van toxic, zijdezacht met dezelfde hardware.

Ik zweer erbij. Al veel geprobeerd maar de meeste merken komen niet in de buurt!

Geweldig mooie klok, twijfel zelf al een tijdje voor welke ik zal sparen. De BB 58 of de Heritage BB…zelfs de “poor man’s Rolex” is voor mij een flinke rib uit mijn lijf.

Vandaag de black bay bronze om de pols gehad, waar de gewone black bay toch echt wel heel erg klein voelde was er zeker een klik met de bronze! Maar toch liever in het blauw denk ik dan. Prijs was overigens in Singapore zonder korting 3550 euro, daar kon nog wel wat korting af en daarnaast krijg je de 7% tax terug als buitenlander. Maar dan de Nederlandse invoer aftikken!?:sweat_smile:

4 likes

Hey allemaal. Ben zojuist eindelijk in het bezit gekomen van een blackbay herritage 41 mm duikwatch. Vind hem geweldig. Daar ik toch louter op staal draag zou ik de bijpassende fabric strapless alsmede leren tudorarmband (distressed) op het blauwe gedeelte willen zetten. Beide zijn nieuw en ongedragen. Ik heb geen idee wat de nieuwprijzen zijn? Vast wel iemand hier die die kennis heeft! Greets

Ik vind hem mooi, de bb58.
Maar de rivet band… mweh

Nu zou Tudor Tudor niet zijn wanneer er nog nóg 86 andere uitvoeringen van hetzelfde model uitkomen. Dus wellicht komt er nog wat uit in de nabije toekomst wat wél naar mijn zin is.

Volgens mij rond 200 euro bij AD voor Nato strap en rond 400 voor leren band plus sluiting

1 like

Dennis dankje!

1 like