Tudor only!

Vandaag telefoontje gehad van AD dat Tudor voorlopig geen losse stalen banden uitlevert voor de BB58. Onwijs balen, heb er 1 besteld :frowning:️:frowning:️:frowning:️:frowning:️ Andere mensen ervaring mee?

Prachtig duo!

Makes sense. Dat model is net uit. Bovendien 20mm versie.
En de betere manier (waaraan je nu niets (meer) hebt); horloge op staal kopen en leder/textiel nabestellen.
Next time…

Had staal besteld, maar er was alleen op fabric…
Geduld is een schone zaak :crazy_face:

Op zich wel maar dan ben je er mooi ingetuind, dat commerciële praatje, zo komt me voor. BB58 op staal is gewoon nl. leverbaar af fabriek.
Ben benieuwd voor welk bedrag je nu staal ‘mag’ nabestellen??

En om welke AD gaat het als ik vragen mag?

Begrijp ik het goed dat ze inmiddels in NL te koop zijn?

Ja, ze zijn "verkrijgbaar ". Schaap en citroen heeft er, welgeteld, één in Nederland. Ik kon de BB58 per e-mail bestellen maar ze hebben géén idee wanneer deze geleverd zou kunnen worden…:face_with_raised_eyebrow:

Ik heb er een te koop, in stickers, van AD, voor list😃

1 like

Net geprobeerd op Schiphol, BB41 met blauwe plaat. Echt heel mooi maar ik twijfel nog een beetje over de maat, maar de 36 is sowieso te klein, en de Explorer doet me toch niet zo veel (net ook om gehad). Wat vinden jullie, te groot of precies goed? Band hangt los om de pols uiteraard.

10 likes

Hij komt net iets te groot over. Kan natuurlijk vertekend beeld zijn.

Waarom is er geen 39mm versie hè? :joy:
Explorer ook om gehad maar deed me niet zoveel, en wil blauwe plaat…

Explorer vind ik zelf erg mooi, maarja, blauwe plaat…

Echt heel mooi en fris deze blauwe Tudor!
Deze lijkt zo op de foto erg groot, is de 36mm echt te klein voor je?

damn die kleur is echt heel mooi! Ik vind hem overal wel net wat te groot voor je pols op deze foto, vind je die 36mm variant echt te klein?

Ik zit zelf een beetje te kijken naar deze black bay 36 in het blauw.

Wip dan gewoon een 11600 plaat in een 114270. Die blauwe wijzerplaat is makkelijk op Chrono te vinden.

5 likes

Persoonlijk lijkt mij de 36 mm beter bij je pols passen. Zelf draag ik dit horloge ook met veel plezier op mijn 17,5 cm pols. Wellicht is de maat even wennen maar klein in fijn!

Dat is een oplossing natuurlijk. Maar dan is ie niet meer origineel😬

1 like

Mooi , maar door de mercedes wijzer is de balans weg :eyes:

4 likes

Leuk om ieders overwegingen te lezen. Zelf twijfel ik tussen de Explorer 36 en 39. Heb iets meer dan een 17,5 pols. Om die reden een OP 36 gepast om te kunnen oordelen overr de Explorer 36. Die viel wel erg klein. De verkoper vond dat ik te grote handen had voor een 36. Dat argument heb ik niet eerder gehoord:rofl: Neig nu overigens wel meer naar de 39 aangezien de OP 36 wel erg ielig was.