Ja, misschien wel. Maar dan zou je ook geen Sub kunnen dragen bijvoorbeeld met een 17.5 pols. Zijn er toch genoeg die dat doen.
Gelukkig alleen een mening
Mooi om hier alle reacties en feedback te zien, thanks! Mijn polsen zijn 18-18.5cm en zit daarmee echt op een grensgeval. Heb de 36mm eens om gehad maar die leek erg klein, helaas geen foto’s van gemaakt toen. Explorer met blauwe dial vind ik toch weer wat duur worden haha! Neig ernaar de blauwe 41 te proberen en als het toch niets is dan maar met beetje verlies verkopen…
Een NATO doet wonderen
Dan koop een 116034. Probleem opgelost.
Dit is een elastische band van Erika Originals. Draagt zeker makkelijk. Ook op staal prima trouwens.
Staat m goed
Jawel, alles is dan toch orgineel Rolex? Het is maar een wijzerplaatje 11600 en 114270 hebben hetzelfde uurwerk en zelfde lume, dus het is makkelijk te doen en ziet er geweldig uit
Op een Submariner bedoel je? Op een Explorer horen Mercedes wijzers En dan met name door de 3-6-9 dial in mijn beleving.
Op een explorer horen ze inderdaad , maar ik vind het minder mooi in balans dan “gewone” wijzers zoals de 116000 wel heeft.
Sterker nog , de mercedes wijzers zijn voor mij het zelfde als de snowflake uren wijzer van Tudor…
Niet mooi
Op een Sub kan het nog wel.
Het is nu niet meer weg te denken, maar op de Sub hadden veel gavere wijzers gepast.
Zulke in witgoud bijvoorbeeld:
ik heb ook 18,5cm polsen en een explorer 39 past perfect in mijn ogen.
Die paste ook zeker goed, maar geen wauw gevoel…
Dit is wel gaaf… Kan deze wijzerplaat alleen nergens vinden, enig idee waar ik aan moet denken qua kosten? Had bij de zwarte geen wauw-gevoel maar deze “mod” lijkt me wel gaaf.
Er kan nog wel iets vanaf denk ik. En het is geen weggegooid geld
Dit had ik moeten weten voordat ik vanmiddag op Schiphol maar liefst 2 Explorers zag liggen Maar wel een behoorlijk stuk duurder dan de BB41, dus even nadenken…
We hebben het wel over de 36mm hè?
Niet dat je die plaat koopt en een 39mm 214270. Dat kan niet Een 14270 kan ook niet, vanwege het uurwerk.
Hahahahahaha! Laat maar dan
Ik ging idd uit van de 39mm, want die zat qua maat echt perfect!
Dus…weer terug naar de Tudor (en meteen weer on-topic)
Zelfs op 19!