Was alweer een poosje geleden dat ik hier wat gepost heb volgens mij.
Gisterenochtend gekocht, sāavonds opgehaald en natuurlijk gelijk om vandaag, de Tudor Black Bay M79230N
Gelijk heb je! Lekker houden!
Ik weet niet wat het is met die GMT⦠behalve dat hij een stuk zwaarder is dan de 58, stoort me dat de datum iets teveel naar rechts lijkt te staan. Volgens mij moet het dat zijn waardoor ik er niet verliefd op kan zijn
Altijd spannend, zoān eerste dag snorkelen met je laatste nieuwe aanschaf (bb58). De test is glansrijk doorstaan, was alleen vergeten een flesje water mee te nemen voor het afspoelen van het zoute water
Held! Zo is het! Gewoon gebruiken waarvoor āie gemaakt is.
Het forum wacht met spanning op je NA topic met prachtig fotoverslag van de BB58 in actie.
Geniet van je vakantie!
Hoi,
Ik ben op zoek naar mān eerste Tudor maar heb momenteel nog niet zo heel veel expertise om al de belangrijke details te zien.
Wat vinden jullie van deze?
Ziet alles er top uit? De richtprijs zou een ā¬1200, correcte prijs of toch net te veel/te weinig?
Oei. Doos lijkt iig niet bij het horloge te horen. Vraag is of er papieren bij zitten en wie de verkoper is c.q. of de AD het uurwerk dat erin zit even kan/mag verifiƫren.
Op zich een fraaie uitvoering, dat wel.
Welk referentie nummer is dit? Ik vind een DJ versie van Tudor ook wel wat hebben.
Komt n beetje ⦠ehhh iel over ⦠erg veel ruimte tussen band en kast ā¦
Vind m op leer mooier ā¦
Doet zeer aan mijn ogen
Mooi horloge maar mij lijkt dat de doos niet matcht met de leeftijd van het horloge
Doos hoort inderdaad niet bij het horloge. Verder wel een mooie uitvoering al vind ik de endlinks er een beetje afgeleefd uitzien aan de zijkanten.
Staat ook een hele mooie Tudor Prince Date te koop hier in het blauwe gedeelte hint hint
Enig idee hoeveel de GMT weegt? Ik vond die opvallend zwaar tov de BB58. Mijn 58 weegt 133g op de stalen band.
Iets meer dan 170g.