Had al zo’n vermoeden. Stevige brok staal
De GMT is denk ik het zwaarste horloge in mijn verzameling. Ik merk het niet als ik hem draag, eerlijk gezegd. Om een of andere reden vind ik het ook wel passen bij zo’n soort horloge.
Als het gewicht goed verdeeld zit kan dat inderdaad werken. Toen ik hem even mocht passen, was de band niet op maat dus dat hielp toen niet.
En het geheel is zeker mooi in proportie gemaakt allemaal.
Bedankt voor de feedback!
Het serienummer gaat ze laten nakijken door de juwelier, maar het zou volgens de verkoper een horloge zijn van de jaren 90.
Keep you posted als ik meer weet
Al een lange tijd staat de Tudor Black Bay 58 op mijn verlanglijstje. Wanneer je goed door het forum bladert valt al snel op dat de 58 redelijk moeilijk te krijgen is. Toen ik gisteren bij de Schaap en Citroen in Amsterdam was hadden ze zoals verwacht de 58 niet voorradig en werd er zelfs gezegd dat er een wachtlijst is voor de 58. Wat is nou het slimst om te doen in deze situatie? Wachten tot Tudor wat vaker een model naar de AD stuurt (en is dit realistisch) of vragen of je ook op een wachtlijst kan komen?
Heerlijk horloge, hoe groot is jouw pols?
17cm geloof ik? Ik draag nooit hele grote horloges iig. Dit zit wel een beetje aan de max.
Nice, staat goed!
Sinds wanneer is Ace AD van Tudor?
Hoeveel vragen ze daar voor de BB58 resp. GMT?
Weet iemand hoe kras gevoelig een aluminium lunette van een horloge is,? Twijfel tussen een Tudor Gmt of een Pelagos ivm Ceramiek lunette.
Heb je snel krassen of valt het mee,? Bij mijn 114300 heb ik op de stalen lunette allemaal kleine krasjes, die er op zijn gekomen door gewoon normaal dragen, zouden deze er ook op zitten bij een aluminium lunette,?
Aha. Ik wist niet dat Ace inmiddels ook Tudor dealer was. Thx
Er is een verschil tussen “wij verkopen het ook” en een AD hè…
Bedoel je dat de Ace groep inmiddels grijze dealer van Tudor is dan??
Is dat zo @Captaingingerbeardd ?
Cheers
Alle AD’s kun je terugvinden op www.tudorwatch.com. Heb voor de zekerheid net nog even gekeken enne, geen Ace te vinden. Ook op de website van Ace zelf staat Tudor niet genoemd in het lijstje van ‘officiële dealerschappen’. 1+1= …
Neemt niet weg dat ze wel gewoon Tudor kunnen verkopen hè.
Snap ik. Site soms niet 100% actueel. Ik wacht dus ff op de expert feedback van @Captaingingerbeardd omdat het me hoogst zou verbazen als Ace -zelf dealer van div gerenommeerde merken- er een parallelle handel naast zet…
Termen als “grijze dealer” en “parallelle handel” suggereren echt iets anders als wat ik schrijf. Maar goed, da’s voor de fijnproevers.
@Captaingingerbeardd, van harte met jullie dealerschap. Mooi!
Gewoon die van mij (nieuw in stickers) kopen voor onder de listprijs natuurlijk!