Tudor only!

zeg maar gerust: NOG STEEDS !

Very nice indeed.

:sunglasses:
Otto

1 like

Gefeliciteerd! Da’s nog maar een klein stapje richting Rolex dan voor de Ace groep… I guess.

Cheers, Otto

Haha bedankt, mijn woordkeuze komt doordat dit een 36mm kast is, die waren een tijdje ‘uit’ natuurlijk want veel te klein.

Onzin. De dames uitvoering (mini Sub) is pas echt te klein. Deze is gewoon ingetogen. Koesteren!

1 like

Dat doe ik al bijna tien jaar dus👍🏻

1 like

Potverdikke wat wordt ik hier toch blij van

31 likes

Fraai…

Hmm, ik eigenlijk ook wel. Ik ben al een tijdje denkende naar de volgende stap.
Datejust en Polar inruilen voor een Rolex Sub, zie ik niet zitten. Idem voor een GMT Master. DJ en Polar vind ik wel een ijzersterk duo.

Een Tudor Sub past er wel naast en is iets goedkoper dan een Rolex.

4 likes

Mijn Tudor duo :blush:

20 likes

14 likes

met de nadruk op ‘iets’’

Gezien de prijzen voor een mooie tudor sub lijkt het me ook een optie om net ff langer door te sparen voor een rolex

2 likes

behalve de datumaanduiding op 3’, niet in proportie noch in balans (vind ik persoonlijk) :slight_smile:

1 like

Eens. Maar naar mijn idee zit er wel meer dan 1.000 euro tussen een Tudor sub en een Rolex van het zelfde (neo)vintage bouwjaar. Ik kan er ook naast zitten.

Een Rolex Submariner op plexi vs een Tudor Submariner op plexi (toch echt het mooist)…daar zit wel iets meer verschil tussen vrees ik. Het plexi maakt o.m. zo’n Tudor Submariner in mijn ogen zo gaaf.

Even snelle check gedaan; daar zit wel een paar duizend tussen. Daarbij zag ik dat Jaap een blauwe Sub (40mm)aan biedt voor onder de 5k.

1 like

Het perfecte horloge:

10 likes

Thanks, eigenlijk is’'t al wat ik moet hebben, samen met mijn Nomos voor de geklede aangelegenheden… Maar de onrust blijft toch aanwezig :see_no_evil:

Ik doelde meer op de kastafmetingen en band enz. De datum is inderdaad een minpunt, er klopt iets niet aan :thinking: Had het hierboven ergens al vermeld:

Behalve dat vind ik 'm prachtig! :smile:

Niet Doen!

Uhu ik volg je volledig :+1:

1 like