Tudor only!

Heel mooi exemplaar, van harte! :+1:

1 like

Hi guys!

Ik heb uiteindelijk gepast voor de vorige die ik hier geplaatst heb dankzij jullie vakkundige feedback, thanks!

Heb nu wel een andere op het oog, namelijk een Tudor Prince Oysterdate Ref. 74000. Deze komt full set én met papieren. Aangezien ik nog té weinig ervaring heb met het uitzicht van de lugs, echtheid van de papieren, etc… doe ik graag nog eens beroep op jullie oog.

Ik hoop dat alles er goed uitziet want dan ben ik ook effectief van plan om deze aan te schaffen :smiley:

Hij zou van het jaar 2002 moeten zijn.

Alvast een fijne zondag!

5 likes

Geen idee maar ik vind hem echt heel mooi!

1 like

Ben geen expert maar de garantiekaart zonder datum en de juwelier Tudor zelf ?? Ziet er ook ongedragen uit …:thinking:

Heb ook geen idee of dit effectief gebeurde, vandaar ook deels mijn vraag :face_with_monocle:

Groot gelijk… ik ben ook altijd argwanend… mogelijkheid misschien m sowieso door een expert te laten keuren alvorens te kopen ?

Lijkt me moeilijk te worden, de verkoper woont in Zweden…

:sunglasses:

19 likes

13 likes

Sinds gisteren mag ik ook in dit draadje posten! Namiddagwissel naar lederen NATO.

11 likes

Topper…:upside_down_face:

14 likes

Tophorloge idd!! Maar ehh… we zijn van jou wel wat mooiere foto’s dan deze ‘spiegelreflexactie’ gewend… Dus doe nog ff een paar mooie die deze fraaie Sub recht aan doen zou ik zeggen!

:sunglasses:
Otto

1 like

Zo beter :sunglasses:

34 likes

Tudor kroon zo te zien

Is dit die wat vrij recent helemaal als nieuw is gemaakt (van Jaap?)

1 like

Heel gaaf!

1 like

Klopt…voelt daarom ook totaal niet als een 25jr oud horloge.

1 like

Much better!

:+1:

1 like

Zou hier wel weer de correcte kroon op zetten. Op de 79090 zat een Rolex kroon

2 likes

Daar denkt Rolex Brussel heel anders over…aangezien zij deze hebben vervangen met laatste SVC beurt.
Vind het zelf ook jammer dat deze er niet meer op zit. Maar zie idd meer gevallen waarbij Rolex/Tudor de kroon vervangt voor een schildje.

Volgens mij is de kroon toch echt pas bij de 79190 vervangen door een shield. Zou er toch eens induiken met leeftijd horloge en datum invoering shield op de kroon