Tudor only!

Sinds kort de Pelagos weer op de bijgeleverde rubber band. Heerlijk voor de afwisseling!

11 likes

Eindelijk de Tudor BB op staal

21 likes

Fraai hoor, gefeliciteerd.

Maar die stalen band, is dat een Tudor band of een aftermarket exemplaar (en welke dan)?

Even benieuwd!

Ik verwacht aftermarket. De center links lijken smaller en ik zie geen rivets. Maar hij staat goed :+1:

Strapcode. Ik vind het meer dan verschrikkelijk. Daar wil je toch een orginele stalen band op?

3 likes

Precies, daarom mijn vraag. Maar hij zou ook van een ander Tudor (20mm) model kunnen zijn, vandaar mijn nieuwsgierigheid…

Cheers

NF om vandaag.

15 likes

Geen originele, idd via strapcode https://www.strapcode.com/store/22mm-super-oyster-316l-stainless-steel-watch-bracelet-tudor-black-wetsuit-ratchet-buckle-brushed-p-5022.html#.W5JJQugzZaR

1 like

Je hebt helemaal gelijk

1 like

Crosspost uit het macro draadje.

22 likes

Mijn keus zou het ook niet zijn (geldt voor vrijwel alle aftermarket metalen banden en zeker oyster modellen) wat mij betreft MAAR het scheelt nogal een boel $$$ en smaken verschillen he. Zo wil ook niet iedereen een stukje hout als wijzerplaat voor zijn vintage Day Date :yum:

Cheers

3 likes

Haha gelukkig niet, ik kan hem nu al nergens vinden :smile:

1 like

…op de een of andere manier voel ik aankomen, dat ALS ik hem toevallig ergens tegenkom, de marktprijs ervan niet heel lang daarna door het dak gaat… Heerlijk toch, marktwerking :joy::joy::joy:

OK, back on topic. Dit is het Tudor draadje (voor degenen die later toch een Rolex willen volgens sommigen :wink:).

Cheers

2 likes

Haha ohhhh I will pay top dollar

Kom maar op, als je hem vindt kun je mooi wat knaken verdienen voor nog zo’n Tudor.

2 likes

Tijd voor iets moois:

12 likes

10 likes

Is dial nou blauw, blauw of blauw :thinking:

18 likes

Het is blauw

Het is mooi

2 likes

Blauw…is mooi.

:ok_hand:

1 like