Tudor only!

Zwart ook wel…

15 likes

Black Bay 36 Blue wezen ‘passen’
Ongelofelijk comfortabel door de band en maat.
To do…? Polsmaat 17.8

15 likes

Staat erg mooi op je pols, naar mijn mening. Maar er zullen ook reacties zijn dat deze te klein is…

Wat vind je er zelf van?

1 like

Te klein…

1 like

Fraai horloge. Maar ga voor de 41mm versie.

1 like

Staat mooi!

:point_up:

1 like

Ik verwacht wel dat ik er aan kan wennen!
Mede doordat hij redelijk plat is.

1 like

Persoonlijk houd ik er van als er een beetje pols zichtbaar is. Dit horloge is naar mijn mening niet gemaakt om op te vallen, dus dan zou je dat ook niet moeten forceren.

1 like

Om gehad ook vandaag, maar die is dikker en oogt ‘huge’.
Dat gaat hem sowieso niet worden.

Andere kanshebber was (is) de Nomos Club Campus (38,5mm)

2 likes

Ik ben niet helemaal weg van het model (liever de divers), maar ik vind de maat zeker kunnen! 41mm is echt te groot voor een BB zonder bezel en op staal. De 36mm maakt ‘m net wat minder in your face imho :blush:

Maar als ik moet kiezen tussen deze en een Nomos club, dan kies ik de Nomos… zeker met dat je al een Sub hebt als ik het goed heb. Maar gelijk wat je kiest: Tudor of Nomos, sowieso een win! :+1:

Hmmm…

Tudor heeft schroefkroon, Club niet. Daarentegen heeft de Club wel een ‘in house’ (soort van) uurwerk en Tudor een 2824… Hand wind vs automaat, stalen band vs leer… Tudor is ook 1k hoger in prijs als ik me niet vergis…

Jij moet uiteindelijk de keuze maken. Ik zou de Tudor kiezen. Maar dat is ook omdat ik al een club campus heb :joy:. Als ik m niet had… Wellicht ook een Tudor. Toch wat meer versatile… Stalen banden houden t langer vol in de zomer :joy::joy:

Na een redelijk lange tijd toch deze maar weer eens om.
Had eigenlijk besloten dat tie mocht gaan mja, nu lichtelijke twijfel.

6 likes

1ste generatie? ETA? Houden!

:sunglasses:

1 like

Ja klopt.
Het is ook niet dat deze mega veel gaat opleveren bij een eventuele verkoop maar het kan net dat ene tandje schelen.
En ja niet dragen is ook zonde.

1 like

Ik snap dit nooit zo, die riedel dat ze zeldzaam worden enz. Tis gewoon een verrektes duur klokkie voor een eta-uurwerk. De tweede generatie geeft je een manufactuur en een 70 uur power reserve. Wellicht wat duurder onderhoud maar onder de streep veel beter horloge…

Valt ook niets aan te snappen. Is speculatie. En gelijk / ongelijk zien we over 25 jaar wel…

NOS Eta’s of Eta’s in mooi gebruikte staat en full set zouden zomaar kunnen gaan doen wat andere Tudors uit de jaren ‘90 nu doen.

Ik heb daarin iig het een en ander geïnvesteerd. In vergelijking met bankrente van <1% stukken interessanter :sunglasses:

4 likes

11 likes

Disney? Toolwatch voor in de Space Mountain :wink:

2 likes

Ik zit met hetzelfde probleem! Tijdje geleden de 41 om gehad en vond die wat aan de grote kant, maar de 36 leek wel een baby horloge om mijn toch niet al te dikke polsen van 18.0-18.5cm. Nog steeds geen keuze kunnen maken :smile:

Maakten ze maar een 39mm versie!

3 likes

En een 2mm dikkere kast, no go dus.

ETA ftw.

2 likes