Tudor only!

Ik denk dat die band 5-600 euro is. Zo erg is t allemaal niet. Zeker als je vergelijkt dat de stoffen band en lederen band rond de €150 zitten.

Losse banden hebben een langzamere omloopsnelheid dan het complete horloge, dus een hogere prijs voor de losse band is niet meer dan logisch… :slight_smile:

1 like

Deniz, fijn! Kun jij eens navragen wat de band kost en per wanneer ze worden geleverd? Ik hoorde dat Tudor ze voorlopig niet wil leveren…

1 like

Maar wel zonder vouwsluiting dan :wink:

1 like

Ik heb vandaag nog met de sales manager gesproken. Ik zal morgen contact met hem opnemen!

Zo’n stalen band is geen slechte deal toch :wink:

Als die voor €500 leverbaar is zeker niet. Prachtige band en er is niets anders wat in de buurt van de originele Tudor band komt dus…

1 like

Wordt vervolgd :sunglasses:

1 like

Fijn je hulp wordt enorm gewaardeerd!

1 like

Dus dat. Maar mijn schatting is misschien iets te hoopvol :joy:. Maar misschien ook niet… We’ll see :joy::joy:

Ik ‘schat’ van wel… de lederen band kost al ruim €300 met de vouwsluiting :smiley:

Vouwsluitingen zijn altijd kostbaar :frowning:

Klopt, ik weet’t zeker want ik heb een vouwsluiting gekocht bij de AD: 200 euro voor de vouwsluiting apart en 150 erbij voor de leren band :wink:

Zou me dus verbazen als de metalen band rond de 500 euro gaat kosten. Ik gok eerder richting de 700 :roll_eyes:

1 like

Vouwsluiting is vlgs mij 250 los.

Stalen band is 775,- tenzij mijn geheugen me in de steek laat.

1 like

Ah dat is jammer :frowning:

Ik zal het nog wel double checken, maar 500 wordt het dus niet :frowning:

2 likes

Altijd de versie met stalen band kopen wanneer je meerdere banden wil !

2 likes

Let me fix that for you :wink:

Ik kan je niet helemaal volgen ?!

Altijd staal kopen… verreweg het mooiste.

1 like

Donderdag/vrijdag krijgen we antwoord :slight_smile:

Spannend, hou ons op de hoogte :raised_hands:

1 like