En wanneer worden ze geleverd en tegen welke prijs?
Levertijden niet bekend. Ik zal zondag nog meer proberen uit te vogelen. Dan is er doorgaans meer āontdekkingstijdā Prijs is tussen de 750 en 800.
Mooi ding, zou je wat kunnen uitzoeken,?
Aangezien je aangaf dat ze bij jullie nu ook tudor verkopen, ik vind bij de bb58 de snowflake wijzer zo mega groot in verhouding met de wijzerplaat, klopt 't dat de urenwijzer van de 58 net zo groot is als de urenwijzer van de Gmt,? Bij de Gmt vind ik 't meer in balans.
Ook. Kwa grote,?
Ja duidelijk te zien toch
Langer en vooral zilverkleurig. Wil je dat serieus in een 58 duwen?
Nee dat niet maar vroeg me dus af, is de wijzer kleiner (vierkante deel) of is het optische illusie zeg maar door de kleinere wijzerplaat en kast diameter.
De wijzer van de 58 is mi korter ⦠het uurwerk van de gmt is ook 4,8mm groter dus de dial vanzelfsprekend ook. Daardoor lijkt de wijzer van de GMT wat slanker, zoals ik ze naast erlkaar heb gezien is de snowflake gelijk van beide. Het was mij ook al opgevallen⦠neemt niet weg dat ik de 58 prachtig vind zoals hij is ontworpen
En daarom denk ik dat het de Gmt gaat worden, 58 is mooi maar de urenwijzer lijkt wel steeds groter te worden, Gmt is meer in balans.
Geweldig horloge
Maja dan is de vraag weer, hoe kras bestendig is een aluminum lunette insert. Ik hik tussen Gmt en Pelagosā¦
Pelagos GMT 39mm. Dat zou de shit zijn
Ik denk dat krassen wel meevalt qua lunette. Het glas steekt er ruim bovenuit , die vangt de eerste āklappenā op . Ik vond wel dat de gepolijste zijkanten van mij ex BB nogal krasgevoelig waren
@marcelv en ik hier lijken hier met zān tweeĆ«n het Heritage Chrono gehalte hoog te moeten houden tussen al die BBās en Pelagos-en