Tudor only!

Eergisteren nog een BB GMT omgehad bij AD in Barcelona. 3680 list, mocht voor minus 20% mee zonder enige onderhandeling…
Mooi horloge echter dikte kast absoluut voor mij de dealbreaker!

Ja heren kan echt niet. Waar zijn die andere chrono’s?
Maar @Daan010 ik vertegenwoordig het merk graag, ik ben erg tevreden over mijn Tudors, dus hier maar een dubbele portie😎

15 likes

Klikken voor scherpere foto

Schitteren duo! :+1: Wat heeft een mens meer nodig :smiley:

1 like

Hoe dan ook een mooie keuze, gelijk welke je kiest. Ik heb de 58 en de urenwijzer valt me zeker niet tegen. Het brons is ook dikwijls niet zo zichtbaar, waardoor het allemaal goed meevalt.

Ik zou nooit een “dikker, groter, zilver-rood-blauw GMT horloge met een datum” kiezen boven een “slanker, kleiner duikhorloge met goudaccenten” omdat ze beide een snowflake uurwijzer hebben die misschien bij de een iets minder aanwezig is.
Er zijn zaken die meer doorwegen qua maatvoering imho :slight_smile: Het gewicht bv is er al 1 van, de GMT weegt meer dan 180g op staal, terwijl de BB58 133g weegt hier. Om maar te zeggen…

1 like

Heeft er iemand een bb58 en een skx007 of een seamaster om deze even samen om pols te hangen zodat ik de 39mm maat wat beter kan inschatten? Bedankt!!

Top prijsje…dus sla je slag :+1:

BB 58 op staal

Tudor (Rolex) Black Bay Fifty Eight 58 Nieuw
€ 3.095,00

Bedankt voor de reclame Spoon1, nu zelfs nog goedkoper.
Grt,
Ko

1 like

Zijn de problemen met het verspringen van de datum overigens al opgelost voor de GMT ? Van de zomer zag ik een hoop klachten voorbij komen hierover…

Tudor GMT :heart_eyes::ok_hand:t2:

23 likes

Tof tof tof tof (zijn dummy’s) :joy:

12 likes

Gisteren een Tudor strap opgehaald

13 likes

10 likes

BB58, dit weekend op kunnen halen. Heerlijk die dunnere en kleinere kast :heart_eyes:

29 likes

Al iets meer ontdekt?

Nee… :frowning:

Echt mooi

1 like

Geniet ervan! Heel mooie keuze :+1::slight_smile:

1 like

Op strap is ie ondergewaardeerd. Ik heb er een maand geleden een verkocht op strap. De meesten wilden een stalen band, maar vond zelf de strap helemaal geweldig. Die past er zo mooi bij! Plaatje hoor!

1 like

Denk dat het meer komt omdat de stalen banden zo duur zijn om los bij te kopen, maar eens, ziet er ook erg goed uit op een strap