Nu ik ze zo onder elkaar zie vind ik de 41 toch mooier van verhouding voor mijn polsen met 20 mm bandaanzet
De 58 is dan waarschijnlijk wel mooier van verhouding diameter / hoogte .
Maar ik heb polsen van 19,5 en begin nu te twijfelen of ik die van mij nog langer te koop moet laten staan
Wat een rothobby
Na het zien van al die mooie Tudors, toch maar even een account aangemaakt om mijn trotse bezit ook te kunnen tonen
Tudor black bay 36 mm
Zeker weten.
Alleen jammer van die vlinder gesp
Moet ook bekennen dat ik hem inmiddels ook op een lerenbandje draag…
Thanks!
En ik las dat er te weinig chrono’s gepost werden. Dus hierbij ook meteen maar een foto van mijn THC.
Ook schitterend, enkel op staal vind ik deze wat te zwaar. Op die nato is ie top!
Een Tudor racing chrono in een iets kleinere kast zou ik moeilijk nee kunnen tegen zeggen denk’k
Ik hoop ook dat ze de GMT nog een keer gaan uitbrengen in de 58 kast. Dan is hij perfect!
En als ze dan toch bezig zijn, inderdaad een knappe chrono in die maat
klinkt inderdaad als muziek in de oren. Ze mogen nog een paar jaar wachten, dan kan ik ondertussen nog wat aan de kant leggen
Stop met die veeel te mooie Sub
Zo .nieuw hier en in het bezit van een Tudor Submariner met blijkbaar de verkeerde insert. Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven welke er dan wel in hoort. Vandaag de gegevens opgezocht en dit zijn ze:
Tudor Submariner Prince OysterdateSwiss ETA 2824-2 ref 75090. Serie 589xxx
Verder heeft de Tudor een Rolex kroon en een 7835 Rolex-band met 557 b. Ik typ dit gewoon over van een verslag wat ik toen bij een keuring heb laten op maken en het zegt mij dus eigenlijk weinig. Behalve dan dat ik het een mooi horloge vind.
Wil graag het horloge weer origineel krijgen . Dus zie graag jullie tips opmerkingen tegemoet . Gr,
Fotootje🤔