Niets dat een Brillo sponsje niet kan verhelpen
Dat is als het je stoor en je 'm daadwerkelijk eigen wil maken
Als het te erg wordt kan ik er inderdaad nog eens overgaan, bedankt voor de tip! Aan de andere kant isāt toch onvermijdelijk, dus voorlopig laat ik wel zo
Mijn gloednieuwe Tudor Black Bay Fifty Eight, ben er helemaal verliefd op maar ik ben bang dat ik hem binnenkort moet gaan verkopen. Als er toevallig geĆÆnteresseerden zijn?
Vaag verhaal.
Mijn vriendin en ik hebben besloten om volgend jaar een wereld reis te maken, om die te financieren moet ik deze parel hoogstwaarschijnlijk verkopen. Niet zoān heel vaag verhaalā¦
Het voelt een beetje als ienand die weer snel wat centen wil verdienen
Hoe ga ik hier centen op verdienen? Het is immers geen Pepsi GMT of Daytona waar we over pratenā¦
Waren een paar leden die op italie onder list hadden ingekocht en hem meteen voor iets neer dan list doorverkochten (schaarste/wachtlijst). Vandaar.
Gewoon een nier verkopen en je BB meenemen op wereldreis
Nou gelukkig ben ik niet zo en heb ik hem gewoon voor retail gekocht, omdat ik het de perfecte Tudor vindt. Heb zelf ook lekker gewacht. Ik koop geen horloges om ze door te verkopen, ik ben immers nog een jong pikkie van 22 en ik koop graag horloges waarvan ik zeker ben dat ik ze echt wil. Buiten dat is het nog niet zeker of ik hem ga verkopen, het liefst natuurlijk niet. Vooroordelen zijn altijd makkelijker te zeggen als je de persoon niet kent. Niet slecht bedoeld en heb ook geen zin in een discussie, maar het zijn geen leuke woorden om te horen als je alleen een foto van je horloge wilt delen.
Haha daar zat ik ookal aan te denken, waar kan ik terecht?
Gewoon onderweg doen als je geld op is, je komt wel ergens een louche kliniek tegen aan de andere kant van de wereld
Wel zien dat ze je horloge niet pikken ook dan
Topā¦first cut is the deepestā¦
Ging om de tekst er bij of er geinterresseerde zijn niet om de foto ansichā¦
Je was een interesse peiling aan het doen. Dat is wat anders dan gewoon delen
Alles proberen om hem niet te hoeven verkopen, zeker niet als je hem perfect vindt. Je bent 22, nog geen kinderen neen ik aan aangezien je op wereldreis gaat. Indien je nog geen bijbaan hebt in het weekend kan dat je algauw helpen. Je hebt nog een jaar ofzo? Kan je met 2 nog veel verdienen hoor.
Als je hem meeneemt op wereldreis heeft hij onmiddellijk al redelijk wat meegemaakt en heb je er veel herinneringen aan. Als je hem niet wil meenemen, misschien wel verkopen en een tweedehands kopen bij terugkomst, mogelijk kan je er tegen dan al ƩƩn kopen tussen 2200⬠& 2500ā¬.
Goed advies, en bedankt voor je reactie! Gelukkig heb ik al een bijbaan anders zou ik deze hobby nooit kunnen betalen. Meer werken is een optie maar ik heb momenteel ook nog een drukke studie aan de universiteit. Ik ga hem sowieso proberen te houden, maar het blijft helaas wel een optie als het uiteindelijk niet lukt om genoeg te sparen. In dat geval hoop ik dat ze makkelijker te krijgen worden bij terugkomst van mijn wereldreis. Gelukkig heb ik ook nog twee andere parels in mijn kleine collectie die ik kan dragen, of eventueel verkopen in plaats van deze.
Mag ik vragen welke twee de andere zijn?
Ik heb nog een Rolex GMT-Master II en een Omega Speedmaster Professional. Allebei ontzettend hard voor gewerkt (en geĆÆnvesteerd) van jongs af aan.