Tudor only!

Mooie collectie! Maar je zal de pro met hesalite of de Rollie waarschijnlijk niet aandoen op wereldreis, dus de Tudor kan niet weg :wink: alhoewel de gmt eigenlijk wel mee zou moeten op wereldreis.

Edit: die Lange en Söhne in je avatar ook? Of is dat het einddoel?

1 like

Haha mijn plan was inderdaad om de GMT mee te nemen, dan kan ik de functie eindelijk echt gebruiken. De Tudor zou ook fantastische zijn ivm. het zwemmen of misschien zelfs duiken. Daarentegen zou ik de Speedy kunnen gebruiken om de vluchttijden (en vliegtuig snelheid?) te meten. De keus is te lastig haha. Ik heb gelukkig geen haast dus ik zie het allemaal nog wel! :sweat_smile:

Die Lange & Söhne Datograph heb ik een keertje om gehad tijdens een evenement van Schaap & Citroen. Dat horloge is altijd al een van mijn einddoelen geweest. Ooit als ik multi miljoenaire wordt komt er zo eentje haha :heart_eyes:

1 like

Nog geen moment spijt van de aankoop van de GMT. Op internet lees je veel kritiek met betrekking tot de dikte van het horloge.
Ik ben zelf gewend aan horloges van circa 36mm met een geringe hoogte. Toch vind ik de Tudor niet te dik! Ik ben fan!

20 likes

En óók nog een Tudor Black Bay 58.

Dat is niet slecht voor “een jong 22 jarig pikkie” dat nog studeert

3 likes

Erg benieuwd, is er iemand hier die een Tudor Oyster Prince 7909/7904 oid heeft? Benieuwd naar ervaringen met oude Tudor modellen.

Kijk 'm shinen in de ochtendzon, de Tudor BB Red

11 likes

Ik heb er een paar gehad. Wat wil je precies weten?

Alweer een week om de pols

10 likes

Rolex Brussel enkele weken geleden benaderd waarom er een Tudor kroontje was geplaatst ipv de originele Rolex kroon. Was blijkbaar standaard procedure maar ik kon een afspraak maken om er een Rolex kroon op te laten zetten.

Zojuist opgehaald en is dus kosteloos verwisseld :+1:

19 likes

Zo hoort het ook!

12 likes

Mooie service! :+1:

1 like

Hier is’t genieten van de vergulde wijzers achter het bolle saffier
 de kat geniet mee :wink:

19 likes

Ken ik iemand die naar alle waarschijnlijkheid toch gelijk had​:joy::grin:
#zohoorthij! #hijismooi!

1 like

Yep
moest hem daarvoor wel even missen maar gelukkig weer thuis :sunglasses:

25 likes

Nog maar een dag de Tudor BBR

5 likes

Vanaf vanavond mag ik me ook hier begeven
 :see_no_evil:

1 like

die van @Phoenix.bas overgenomen? congrats

2 likes

Klopt!

1 like

Holymoly, zag net dit jaren 90 prototype van Tudor. De Burgundy rode kleur wordt nu gebruikt in de BB en de gmt. Ik zeg uibrengen dit prototype zonder er iets aan te veranderen :heart_eyes:

17 likes

Top. Dat is toch leuker zo :slight_smile:

1 like