Mooie collectie! Maar je zal de pro met hesalite of de Rollie waarschijnlijk niet aandoen op wereldreis, dus de Tudor kan niet weg alhoewel de gmt eigenlijk wel mee zou moeten op wereldreis.
Edit: die Lange en Söhne in je avatar ook? Of is dat het einddoel?
Haha mijn plan was inderdaad om de GMT mee te nemen, dan kan ik de functie eindelijk echt gebruiken. De Tudor zou ook fantastische zijn ivm. het zwemmen of misschien zelfs duiken. Daarentegen zou ik de Speedy kunnen gebruiken om de vluchttijden (en vliegtuig snelheid?) te meten. De keus is te lastig haha. Ik heb gelukkig geen haast dus ik zie het allemaal nog wel!
Die Lange & Söhne Datograph heb ik een keertje om gehad tijdens een evenement van Schaap & Citroen. Dat horloge is altijd al een van mijn einddoelen geweest. Ooit als ik multi miljoenaire wordt komt er zo eentje haha
Nog geen moment spijt van de aankoop van de GMT. Op internet lees je veel kritiek met betrekking tot de dikte van het horloge.
Ik ben zelf gewend aan horloges van circa 36mm met een geringe hoogte. Toch vind ik de Tudor niet te dik! Ik ben fan!
Rolex Brussel enkele weken geleden benaderd waarom er een Tudor kroontje was geplaatst ipv de originele Rolex kroon. Was blijkbaar standaard procedure maar ik kon een afspraak maken om er een Rolex kroon op te laten zetten.
Holymoly, zag net dit jaren 90 prototype van Tudor. De Burgundy rode kleur wordt nu gebruikt in de BB en de gmt. Ik zeg uibrengen dit prototype zonder er iets aan te veranderen