Tudor only!

Crosspost; lang leve die mooie snowflakes!!
Zal me worst wezen als je ze niet mooi vindt!!
:joy::joy:

13 likes

ā€¦en alle al verkocht ?

:wink:

1 like

Nog niet binnen :wink:

Mooi, maar niets dat deze echt bijzonder maakt vindk. Hoewel zoā€™n wijzerplaat op een render niet tot zijn recht komt. Ik zou ā€˜m es om de pols moeten zien :blush:

1 like

Ik zou diegene met de witte wijzerplaat en blauwe wijzers in het echt willen zien. En dan de 41mm.

2 likes

Vandaag TBBN

13 likes

Mooi interview met een gedecoreerde Tudor drager:

5 likes

Kan je die nu al kopen? Nog in geen enkele etalage zien liggen.

Ace juweliers heeft al een paar modellen in hun webshop, dus ik ga ervanuit dat ze deze ook in de winkel hebben.

Prachtig.

Alleen volgens mij geen fijn afstelling op de gesp en daar ben ik allergisch voor

Wel model dat mijn aandacht heeft die tudor 1926. Maar twijfel nog tussen deze en de nieuwe grijze Longines HydroConquest.

Mijn nieuwe Tudor Black Bay S&G champagne

19 likes

19 likes

De 36mm bicolor met zwarte plaat is ideaal voor mā€™n vrouw. Dankje voor het plaatje !! Kan ik nog mooi voor de kerst kopen.
Deze dus:

3 likes

Argh, wat een topper is dit zeg. Geen fotoā€™s meer, doe het me niet aanā€¦ :joy:

1 like

Ik heb deze een aantal x i.r.l. gezien in CH tijdens vakantie. Deze foto lijkt me overbelicht? Ik vond 'm in het echt toch behoorlijk meer ā€œin your faceā€.

Hij is inderdaad aanwezig maar dat was voor mij de reden tot aanschaf. ingetogen horloges zijn er genoeg.

2 likes

Blijft heel gaaf!

11 likes

Zojuist aangekondigd op de instagram van Tudor. https://www.tudorwatch.com/watches/glamour-double-date

ā€œIntroducing the new Tudor Glamour Double Date: 42 mm, new Manufacture Calibre MT5641, open back case with sapphire crystal and a wide array of dial and bracelet combinationsā€

afbeelding

12 likes

Mooi! Misschien jammer dat het geen 40mm isā€¦ Had gehoopt dat ze met de BB58 idee door zouden gaanā€¦