Tudor only!

Deze zal waarschijnlijk al in ontwikkeling gegaan zijn voor het MT54 uurwerk af was… We gaan nog even geduld moeten hebben voor deze doorsijpeld in andere reeksen vrees ik :slight_smile:

Wel mooi dat Tudor nu ook met open casebacks komt!

Tijd voor iets glimmends en vintage

7 likes

Ze maken flinke stappen bij Tudor :+1:

Erg mooi, vooral de ‘Opaline with blued indices’ deze gaat op de lijst! Ik zie trouwens niet 1,2,3, een release date, of lees ik daar nu overheen?

Is (nog) niet bekendgemaakt inderdaad.

1 like

Zag gisteren op Schiphol de blauwe 32mm BB en was aangenaam verrast.
Erg leuk dames klokje voor niet teveel geld :+1:

41 - 36 - 32mm (plaatje vh net…gekke pink heeft de beste man :thinking:)

10 likes

Wat kosten deze dan?

Zo’n E2K

Leuk kleintje idd, die 32 mm…

En die vinger inderdaad :face_with_raised_eyebrow: … zou dat een snowflake-pink zijn :joy: ?!

5 likes

Wow, inderdaad.

1 like

Die 32mm staat ook goed op mijn pols :joy::ok_hand:

(Been there done that :joy::joy:)

1 like

Net de 41mm weer om m’n pols gehad op Schiphol, die gaat er zeker komen in 2019! Als ze de blauwe op voorraad hadden gehad dan was het misschien zelfs al 2018 geworden :wink:

2 likes

Tudor heeft de double day date van ze een update gegeven las ik op Hodinkee. Ziet er erg gaaf uit moet ik zeggen, helaas wel 42mm.

6 likes

Dat is zeker een mooi horloge! Maar ik snap niet waarom ze zo’n dresser (alleen) in 42mm uitbrengen. Ik zeg: ouderwets! :older_adult:

1 like

Had hem zelf ook liever kleiner gezien, vind 42mm al snel groot ogen. Zeker op mijn (kleine) polsen…

1 like

Had dan eerder een 36-38 verwacht (met stille hoop op een 34)… Ach en wee.

Mooi inderdaad, maar de diameter is een gevolg van het uurwerk…

Hopelijk komt er later nog een kleinere maat! 42 is echt te groot voor een dresswach inderdaad :frowning:

Zonde is misschien wat overdreven, maar hij is in mijn optiek toch wel echt te groot voor de wat meer dressy look. 36 zou echt heel tof zijn geweest

2 likes

Crosspost

11 likes

Talking about waitlist Tudors :slight_smile:

18 likes