Tudor only!

No brainer.
Leer is prima aftermarket te kopen naderhand, staal zal een duurder grapje worden.

9 likes

Staal.
Altijd.

1 like

Ik zou m kopen op staal. Wel vind ik de BB één van de duikers die t geweldig doen op leer.

1 like

Inderdaad altijd staal. Lederen band in alle soorten en maten is zo geregeld. Stalen band van de gerenomeerde merken gaan al gauw los voor 500-1000 euro over de toonbank.

Sowieso staal. Leer kost 150 en staal 775 los. En staal is gewoon mooier ;). En we hebben 'm op voorraad.:joy::joy:

4 likes

Pelagos…machtig mooie klok maar na maanden twijfelen toch voor de Black Bay gegaan. Don’t ask me why!

17 likes

Staal

Why

1 like

Deze straps van Crown & Buckle lijken erg veel op de Tudor Nato’s, Tip van Flip, :sunglasses:

https://www.crownandbuckle.com/blog/introducing-chevron-single-pass/

4 likes

Erg gaaf! Bedankt voor de tip.

Ziet er gaaf uit, goeie!
Helaas is bijna alles uitverkocht momenteel.
Heb je er zelf ervaring mee?

Nee. Geen ervaring. Wat mensen die ik op Instagram volg begonnen ze te laten zien. Begrijp dat ze begin December weer op voorraad zijn. Ik heb een notificatie ingesteld zodra ze er weer zijn.

Wel ervaring met de C&B Supreme Nato’s … en die zijn echt :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag rood op rood

9 likes

Crosspost

9 likes

Weet iemand hier hoe het zit met de Tudor Black Bay 58? In augustus was het onmogelijk bij S&C een exemplaar te bemachtigen. Zeker aangezien er geruchten zijn dat er in 2019 verschillende varianten van de 58 zullen komen. Is er iemand die mij hier meer over kan vertellen?

@Captaingingerbeardd komt 'r maar in :sunglasses:

1 like

Wachtlijst is 3 maanden, maar wij (ace) hebben voorraad :slight_smile:

Toen ik training kreeg van Tudor heb ik nog wel gevraagd of hij een voorproefje kon geven, maar zelfs hij weet niet waar tudor mee komt aankomende jaren :frowning:

1 like

Schiet niet echt op?

Ik had verwacht dat ze snel verkocht zouden zijn.

1 like

Ik dacht ook dat ze wel wat sneller zouden gaan, maar goed :joy: