Tudor only!

Crosspost

9 likes

Crosspost of niet, ik ben super trots dat ik me vanaf heden ook een Tudor eigenaar mag noemen!!!

31 likes

Heel mooi!

1 like

25 likes

:heart_eyes:

14 likes

Zit naast de Nomos weer te kijken naar een wat meer ‘sturdy’ horloge! Zat zelf te denken aan een van de recentelijke Tudor’s of juist een vintage Tudor Prince (date). Iemand tips voor het kopen van een dergelijke vintage Tudor? Waar moet je op letten?

Ze zijn er weer! Ik zou snel zijn voordat het weer op is … (Lijken erg veel op de Tudor Nato’s …)

https://www.crownandbuckle.com/straps-by-type/chevron-watch-straps.html

8 likes

Ben even nieuwsgierig…wat is zo goed aan deze bandjes?

Single pass, en eigenlijk een kruising tussen een Perlon en een Nato. Perfecte hardware, kijk maar eens goed en de stof/patroon lijkt veel op dat van de originele Tudor Nato. Instagram is er Lyrisch over. We gaan het zien, zojuist wat besteld. :grin:

3 likes

Klinkt goed…nu nog kiezen tussen de navy&olive en de khaki…:thinking:

Ik heb de Khaki besteld samen met een Supreme Nato die ik nog wilde hebben … (had ik al op 22mm, zeer mooi spul)

Voor mijn Oris 65…welke zou jij kiezen?

3 likes

Ik denk de Khaki … het meeste contrast vergeleken met bv een Navy … Navy met stripe is mij te druk voor de Oris

1 like

Ja zit wat in. Zou beiden willen doen maar als probeersel te prijzig. Plus heb de Tropic rubberen band nog onderweg…

1 like

Nice. Alleen even kijken welke kleur het mooiste is voor de Pelagos. Zit namelijk geen zwarte band bij.

1 like

Bedankt voor de tip! Ik heb de groene incoming voor mijn Ranger, ben eens benieuwd :slight_smile:

2 likes

Ik vind m’n Tudor Nato maar een matig ding.

Ik heb qua draagcomfort liever de Erikaas.

Snowflake ziet er top uit!!

1 like

Geen woorden voor nodig

14 likes