Tudor only!

Pelagos spam!

11 likes

Hahaha, hoe bedoel je? Ik ken geen 1 Tudor dealer met zo’n voorraad ‘wachtlijst’ Tudors. En Tudor beslist wie krijgt, he :wink:

1 like

Klopt als een bus!
Bewijs staat hierboven. Ze hebben ze gewoon op voorraad. Enkel de stalen gmt wordt bestellen geloof ik.
Die in het echt gezien hebbende, :heart_eyes::heart_eyes:. Het is dat ik hem te groot vond. Zo gaaf.

1 like

Klopt ! Ik kan het ook bevestigen. Ace heeft ze gewoon. Check hun website. Gassan en Schaap hebben het nakijken …, :grinning:

1 like

Nog een plaatje omdat het kan :upside_down_face:

19 likes

Ik dacht dat we die ook op voorraad hadden, maar ik weet het ook allemaal niet meer, hahaha. Die dingen gaan nu zo hard… :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Overigens erg prettig geholpen door Anouk :wink:

2 likes

Anouk is een topper! Met veel merken kom ik er zelf wel uit, maar vooral met IWC is zij mijn rots in de branding :heart:

1 like

Ook gefeliciteerd, trouwens! Jammer dat wij elkaar niet de hand hebben geschud! Was je er ook vandaag? :astonished:

1 like

Dank je :grinning: Nee, was 13 december op het Koningsplein. Dus al even in bezit.

1 like

Ooooh, ik dacht al, hahaha! Super horloge is het he… Anouk wordt er ondertussen gek van dat ik elke zondag die BB58 uit de vitrine pak om te bekijken :joy::joy:

1 like

Die voorraad slinkt anders snel… dit forum lezende :smirk:
Ik zal een konijn aan de tudor god offeren deze kerst.

2 likes

Nou, inderdaad… Ik weet nu echt niet meer hoeveel er nog zijn. Zou me niks verbazen als we volgende week niks meer hebben :joy:

Althans: op staal. Fabric strap en leer gaan niet zo vlug.

Het is aan de Tudor goden…

1 like

Ik stuur ze wel een stukje kaas en een flesje wijn :stuck_out_tongue:

Ik heb een zwak voor Laura, maar zij was er vandaag niet. Zij is echt lief.

Nice watch Robin!!

1 like

11 likes

Merry Christmas Tudor lovers!

17 likes

:notes::notes: Tudor the red bezel watch
has a very shiny case
everytime it’s on my wrist
it puts a smile on my face :notes::notes:

Voor iedereen Fijne Kerstdagen

15 likes