Tudor only!

Lekker glimmen vandaag!

14 likes

12 likes

Twee andere bandjes geprobeerd in de zoektocht naar een mooie combi.

De echte zoektocht gaat beginnen. :thinking:

10 likes

Persoonlijk vind ik de zwarte band mooier.

1 like

11 likes

Ik denk dat ik klaar ben met flipperen… Wat een heerlijk horloge.

31 likes

Ik denk dat er leden zijn die al in afwachting waren om deze in het blauwe gedeelte te zien verschijnen.

Probeer eens een MN strap, denk dat dat heel mooi staat!

Wellicht een gmt in 58 formaat? Die zou direct bovenaan mijn lijstje komen te staan.

1 like

Daar heb ik aan gedacht, maar dan voor de vakanties. Ik zoek ook nog minimaal een lederen bandje.

15 likes

Duurt wachten op een Tudor lang (als tie bij Rolex in Brussel ligt)?

Heel lang :disappointed_relieved:

23 likes

Max. 8 weken toch ? Wel een mooie service pouch als troost voor het wachten. Sterkte :smiley:

Hoe zit het met een Tudor Service beurt. Rolex prijzen of niet? Doen ze echt alles, kast, band, uurwerk, etc.

Heb zelf een Pelagos met ETA uurwerk die een servicebeurt moet krijgen binnenkort. Twijfel nog of ik alleen het uurwerk laat doen of ook de gehele buitenkant.

Met ETA zou ik ā€˜m lekker naar W&V brengen. Stuk goedkoper en ETA kan iedere horlogemaker servicen. Maar ja zelf weten natuurlijk.

Qua prijzen denk ik equivalent aan Rolex

Volgens mij is die van @Spoon1 nog binnen garantie …?

1 like

Mijn derde :grin:
Had er al 1 en laatst de Tudor kroon (gratis :+1:) laten vervangen voor een Rolex kroontje en kreeg ik er weer eentje.
Alleen daarna bouwde hij geen gangreserve meer op tijdens dragen. Dus ik ga er vanuit dat dit ook binnen garantie valt. Laatste service beurt is van 2,5jr geleden.

1 like

Oei, ik hoop het. Bij Rolex krijg je weer 2 jaar garantie ba servicebeurt. Hoop dat ze niet lastig doen nu het 2,5 jaar geleden is. :grinning:

O ja in zo’n pouch ben ik wel geĆÆnteresseerd :wink:

1 like

Ik hoop het :see_no_evil:

Ik denk lager. Deze heeft half 2016 een beurt gekregen en voor enkel de service is zo’n E300 gerekend.

1 like

Pb je adres maar…stuur ik er eentje op :+1: