Tudor only!

Zou eerst even checken wat de prijzen bij Tudor zijn.
Maar als je de kast laat opmaken…dan bij Tudor (zou ik doen dan).

tudor-pelagos-img-8

2.5 k is dat haalbaar of ben ik wel heel erg optimistisch. Heb een geestelijk drempel dat ik niet meer wil betalen dan 2.5, vraag me niet waarom…

2 likes

Nieuw ?

Tweede hands, zonder doos en papieren dan denk ik?

2e hands met doos en papier eigelijk, maar zal wel richting de 2.8 moeten denk ik

Ik denk idd dat 2.8K de ondergrens is voor een goed 2de hands exemplaar. De meeste zitten rond de 3K.

Ik doe wekelijks ook zoekopdrachten op de Pelagos met de hoop ooit een goede te kunnen scoren onder de 3K :sunglasses:.

Veel succes!

Doe dat eens niet dan :rofl:

1 like

Maar jij ook succes uiteraard😊

Stug door sparen!
Hoewel, ik zit er nu al aan te denken mijn twee weken(!) oude Pelagos te verkopen…:grin:
het is gewoon heel erg saai om 1 heel mooi horloge te hebben en de rest niet meer te dragen…

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/2/a/c2a1421af1e38a871bc6f37a07ea67519b04ec97.jpeg

en uiteindelijk wil je toch een Rolex

5 likes

Ik wou een Pelagos (toen eta nu 4 liner) maar toch voor 2e keuze gegaan een rolex, nu 3 jaar later nog steeds erg tevreden met me rolex maar wil nogsteeds een tudor, dus soms gaat de vlieger “je wilt toch een rolex” niet helemaal op. :blush: O ik bied BTW 2.5 k cash :point_up:️:wink::rofl:

1 like

+1K en we zijn in onderhandeling…:rofl::rofl: (nieuw, S&C geleverd, complete set)

1 like

Voor 3.3 koop je hem nieuw bij een grijze dealer.

1 like

Nieuwe gekocht bij S&C heeft voor mij zeker meerwaarde, maar geen 1K

Haha, nee snap ik, maar nieuw zijn ze 4180€, natuurlijk is er wat korting vanaf gegaan maar 2.5k voor een 2 weken oud exemplaar is niet realistisch :thinking:

2 likes

Nee zeker niet, lekker houden joh prachtig horloge.

Ja, ik ben al weer stug aan het sparen voor een volgende, maar dan komt de volgende direct in zicht als ik deze kan inruilen / verkopen / flipperen… stomme hobby toch ook.

1 like

True story! Sparen sparen voor een Grail. Als die er dan uiteindelijk komt, staat er weer een andere Grail om de hoek :joy:

1 like

Precies dat, is toch van de zotte!

Sparen gaat in ieder geval wel sneller als je niet nieuw koopt en weer inruilt… (kl@te hobby inderdaad)

2 likes

Helemaal mee eens,.

1 like