Tudor only!

Aha op die manier. Ik heb ze nog nooit tweedehands gezien, dus ik vrees dat je er 150-190 euro lichter zal zijn bij de AD als je echt eentje wilt :smile:

1 like

Ja, die gaan voor €250,00+!!
Gelukkig :wink:kwam net de post met een mooi rood saffiano-leren bandje van MT-straps!!!
De oude was echt óp:

3 likes

Ik mis mijn Tudor Black Bay :sob::sob::sob:
Nog 5-7 weken 🥵

10 likes

Thanks, 2 pogingen gedaan, foto werd niet groter…Ik zou hem wel eens willen zien. 42mm is wel wat groot, maar kan prima passen…

1 like

En horen :smiley:

1 like

Vandaag de zwarte BlackBay

3 likes

Deze !

10 likes

Heb je er twee weten te scoren!? Of is dit de nieuwe en (bijna :wink: ) ongedragen BB die ook in het blauwe gedeelte staat?

Wel een prachtig horloge hoor! :+1:

1 like

Dank je. Is ook een erg mooi horloge. Deze is van mij en die in het blauwe gedeelte verkoop ik namens een kameraad (hagelnieuw en ongedragen)

1 like

BBR tijd!

:grin:

8 likes

8 likes

18 likes

Mooie band; welke is het?

1 like

Dat is een op MN straps gelijkende elastische band van parachutestof (oid). Dunner en minder stug/sturdy dan die van Erika’s maar prima voor erbij om wat met kleur te spelen.

:slightly_smiling_face:

1 like

…en nu met pic.

Cheers

8 likes

Gave combo, spot on

1 like

10 likes

NA! Afgelopen zondag opgepikt en man wat een mooie maat is dit zeg. Z’n grote broer vond ik schitterend maar te groot voor mijn bescheiden pols(je). Dit is een prima alternatief als je het mij vraagt.

28 likes

Horlogevrienden, ik wil graag jullie mening. Ik kwam onlangs een leuke review tegen van de nieuwe Tudor Style 41mm, en wel hier.
Nu blijkt er ook een 38mm variant te zijn, meer geschikt voor kinder/meisjes/kleine polsjes. Op zich een mooie maat, aangezien mijn Sarb33 ook fantastisch draagt. Echter, op de foto’s lijkt er iets raar te zijn aan de verhoudingen van de 38mm, maar ik kan m’n vinger er niet op leggen. Zijn de lugs te kort, te smal, is de fluted bezel een tikje verkracht of zijn het gewoon slechte foto’s? Voila, ik hoor het graag!
afbeelding
afbeelding


1 like

De kast lijkt wel wat rond ten opzichte van de band, een beetje een ronde schijf. Maar op de polsfoto valt dat weer heel erg mee. Ik zou ‘m even in het echt gaan bekijken, die stockfoto’s en renders zijn niet altijd een goede weergave.

3 likes