Tudor only!

In de nieuwjaars boodschap op de Tudor site zat ook een flits van de SubšŸ¤”

8 likes

Was van plan om de komende maanden uit te kijken naar een tudor sub of BB58, maar door deze speculaties zal ik nog maar een tijdje wachten.

1 like

De bezel lijkt op die van de Steinhart Ocean One ā€¦

1 like

Dan zou het toch gewoon zo maar eens kunnen gaan zijn. Ik denk dat het niet kannibaliserend zal uitpakken.

het is alleen wel een foto van hun originele prototype en geen flits van een nieuw model subā€¦

Ik hou mijn fingers crossed maar durf er eigenlijk niet op te hopen.

Nu een paar dagen om de pols. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben.

Heb hem ook naast een 114060 Sub gehouden, gewoon omdat je ze (Tudor-Rolex) toch automatisch vergelijkt. Weliswaar vind ik 114060 gewoonweg een stuk hoogwaardiger, de Tudor heeft een fijnere kastvorm en de matte plaat met de gilt wijzers en andere kleurtjes vind ik fraai. Het lume is aardig, niet zoā€™n nep-patina als Omega tegenwoordig. De faux rivets hadden voor mij niet gehoeven. Tekst had in ook in kleinere lettertjes gemogen.

Kortom gewoon een goed horloge om te dragen.

19 likes

Zo ā€˜t is weekend en de BB kan weer om.

18 likes

3 likes

Oeiā€¦ die tint rood op die zuluā€¦ Dit zou hem voor mij niet worden. (Al helemaal niet omdat ik niets met zuluā€™s heb.) Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind dat de combo afbreuk doet aan je BB Red.

2 likes

Ik heb een hele boel Nato en Zulu waarmee ik graag experimenteerā€¦
:grinning:

13 likes

Plaatje van het webā€¦knap horloge met een leuke complicatie
5133820_s210
5133836_s140

3 likes

Wat is het?

Een Tudor Heritage Advisor met alarmfunctieā€¦

Hier een groter plaatje. Best een speciaal horloge inderdaad, uitgebracht in 2011 alweer en met een ETA 2892 met eigen ontwikkelde alarm module erop. 42mm diameter wel, dus best een ferm stukā€¦ :thinking: Ik heb bij een dealer nog nooit eentje zien liggen ook.

6 likes

Deze wil ik nog wel eens voor een nette prijs scoren voor mā€™n Black Bay Red.
Vind ik zoā€™n mooie kleur!

4 likes

Geen full set gekocht? Normaal zit de nato er toch bij? Het is alleszins een aanrader :slight_smile: :+1:

1 like

10 likes

Ik heb de standaard ā€œzwarteā€ erbijā€¦ Ook mooi, maarā€¦ :wink:

1 like

Geen verkeerde koop geweest ! Mooi :+1: