Tudor only!

Ik mis mijn Tudor :sob::sob::sob:

6-8 weken afzienā€¦

Mijn Tudor ligt al sinds 4 december in Brussel :see_no_evil:
Afgelopen week maar eens gebeld, bleek dat ze 2wkn dicht waren rond de kerst.
Momenteel nog steeds geen idee hoelang het nog gaat duren :thinking:

Plaatje uit archief :disappointed_relieved:

14 likes

De Tudor heeft toch al de Ranger als broertje van de explorer. Maar ze mogen hem gerust onder handen nemen, ik denk niet dat die echt succes had in zijn moderne versie. Dan lijkt de North Flag al geschikter en knapper.

2 likes

Ik heb zoā€™n idee dat de north flag ook niet razend populair is

Inderdaad, zeker niet als je vergelijkt met de BB.

Inderdaad, de Ranger zie je zo vaak niet. Spijtig eigenlijk, het is nochtans een heel elegant stuk met zijn fijne lugs en beperkte hoogte. De North Flag snap ik wel, het is een meer polariserend design.

Maar een update van de Ranger met wat kleinere diameter en inhouse uurwerk zou ā€˜m wel goed doen!

Ik geniet ondertussen van die van mij :smiley:

6 likes

Een tudor Sub lijkt me best onwaarschijnlijk, want wie gaat er dan nog voor een BB? Of zou dat alleen voor HFā€™ers gelden?

1 like

Crosspost

7 likes

Het zijn beide duikers, maar daar houd het dan denk ik ook op.

Ervan uit gaande dat Tudor inderdaad een Sub zal uitbrengen en dat deze dicht tegen het oude model aan zal staan, zie ik geen probleem voor de BB range. Voor mij is nml de BB range veel meer uitgesproken en voor een vriendelijke prijs. Spreekt wellicht een ander publiek aan.

Waar de Sub toch veel meer ingetogen is en denk ik en ook wel een ander prijskaartje zal krijgen.

Zo voor ieder wat wils! Doet Tudor goed! :sunglasses:

Ligt het aan mij? of klopt hier iets niet. Ik ben geneigd te zeggen dat die BB te duur is en die BB58 een best aantrekkelijke prijs heeft :slight_smile:

Tudor BB uit 2016 voor 3295,-

en een

Tudor BB58 uit 2018 voor 3000,-

2 likes

@Laurenz heb je er staal bij? Ik zie die band nergens. Zo nee, dan is de prijs absoluut gekkenwerk. Zo ja, dan is de prijs gewoon gekkenwerk.

8 likes

Ja maar zwarte ETA versie is zeldzaam. Zeker NOS. :rofl::+1:

2 likes

:upside_down_face:

ā€œHet horloge is i.v.m. met zijn korte productie run van slechts 5 maanden een ā€œcollectableā€ , de rode en blauwe versie hebben een aanzienlijk langere productierun gehad.ā€

Jamaar, het is al een collectibleā€¦ vandaar de prijsā€¦ :roll_eyes:

2 likes

Chrono24 heeft de goedkoopste 79220N op leer voor 3.500 staan (gedragen).
M.i. blijft het horloge toch wel iets bijzonders en moet je hem niet vergelijken met een BB 58 of een inhouse BB. Voor een 79230N met inhouse zou ik idd een heel stuk minder vragen.

2 likes

Oh je hebt echt geen stalen band erbij? :neutral_face:

Dayummmmmmmmmmmm sonnnnn, prijsje hoor.

1 like

Nog iemand die ook denkt dat er een Sub gaat komen :thinking:

4 likes

Ik kan meespelen. Best een fraai ding. Inmiddels een tandje erbij gezet in de sluiting

21 likes

Je hebt volkomen gelijk.

1 like

Een Tudor Submariner ā€¦ ??

Zou tƩ gek zijn maar ik kan mij amper voorstellen dat Tudor / Rolex dat zou doen

Ik ga echter wƩl duimen :facepunch:t2:

1 like