Tudor only!

Het lijkt er wel op Sven. Ik zie alleen een gedrukte lumedot, zonder rand eromheen.

Mijn gok, een re-issue van deze:

Tudor_Submariner_Blue_Dial_AS01929_2_grande

En weet je wat? Dat is geweldig.

21 likes

Dat zou super zijn, en minimaal net zo’n klap als de gmt van vorig jaar

1 like

Nu moeten ze wel! Anders wordt het een grote teleurstelling, iedereen denkt na deze teaser dat dit het wordt :rofl:

@svennos zeker nog even wachten, maar het kan najaar zijn alvorens deze beschikbaar zijn
 hangt ervan af hoeveel geduld je hebt :wink:

1 like

Tot Baselworld lukt nog wel, daarna hakken we de knoop door. :innocent: Wel best twee verschillende horloges een Tudor BB of Tudor Sub. Spannend vs Saai (?).

2 likes

Dat gaan we binnenkort zien he :wink: ik vind de vintage subs historisch gezien prachtig (zeker de blauwe versie), maar een nieuwe zit ik eigenlijk niet op te wachten. Ik had mijn geld gezet op een BB58 volledig blauw, maar nu weet ik het niet meer :smile:

1 like

Kom maar op met die Subs. Ik kan niet wachten op de BB’s die dan hier aangeboden gaan worden. :nerd_face:

3 likes

De huidige teaser van (kan idd niet missen, het gaat om) de Sub in combinatie met het flashy filmpje van enkele weken geleden waarin ook al een shot voorbijkwam van het prototype met Burgundy inlay, kan niet anders dan betekenen dat er een nieuwe Sub aan zit te komen.

En wie weet, mss wel weer een rode versie zoals in 2012 de rode versie van de BB een heel nieuwe Tudor periode inluidde.

Leuk, leuk, leuk! Lekker bezig daar bij Tudor. Ik kijk er iig naar uit
 :sunglasses:

4 likes

Jullie weten waar jullie moeten zijn :wink:

Oh, en: first dibs. (grapje ik ben arm)

3 likes

Mss moeten Anouk en jij wat meer shawltjes en dvd’s op MP zetten dan


:stuck_out_tongue_winking_eye:

En ik ben een stadse jongen maar ehh:

Say what?? Google translator pakt ’em niet


:sunglasses:

Het zou fantastisch zijn als er een Tudor Sub zou komen
Dat smoort dan hopelijk ook hier de oeverloze Rolex/Tudor discussies

Zou me best naar voelen als ik met een bb58 om de pols zag dat er subs uit komen van tudor, denk dat het gewoon een nieuwe bb variant gaat worden.

Ik denk het niet.
ligt in de lijn der verwachting.

Tudor is aan het Upscalen, een stalen SUB er bij zou top zijn. Ook voor de waarde van Tudor in het algemeen.
Mocht er eenzelfde type schaarste zijn net als bij Rolex (maar dan iets minder overdreven svp) dan krijgt de gemiddelde Tudor ook een hogere waarde mee. Zo’n ding kan het hele merk omhoog trekken.

1 like

Ja maar je krijgt je bb58 of welke variant dan ook toch nooit meer aan de straatstenen kwijt als er een sub word gemaakt


Ik vind de BB mooier, dus waarom niet?

Een Polar/explorer etc gaan allemaal mee omhoog in de stalen Rolex gekte.

1 like

Yeah, right
 Hoop doet leven. Maar de Rolex fans zullen uiteraard weer het nodige in het werk stellen om een Sub van Tudor als inferieur te bestempelen. ALS die Sub er ĂŒberhaupt komt


:sunglasses:

1 like

Een Tudor Sub met In-House scheidt wat mij betreft de twee merken voor eens en altijd
Wat overblijft is dan persoonlijke smaak en de gevoeligheid voor status

 en een dialoog over kwaliteit :wink:

Zie het HF geweld al voor me
Zeker als het een Tudor Sub met slanke lijnen is en geen ceramic bezel
Leuke dynamiek de komende maanden naar Basel toe

Overigens is het met het schaarste beleid bij Tudor niet veel anders
GMT & BB58 (haast) niet te verkrijgen via AD kanaal
Dat beloofd was goeds/slechts in het ultieme geval van een Tudor Sub

1 like

Bij geen enkele traditionele Sub (oud, nieuw, Rolex of Tudor) is het middenstreepje langer dan degene ernaast.
Dus om nu al conclusies te trekken dat het een Sub gaat worden lijkt me iets te voorbarig.
Maar
ik heb natuurlijk ook geen idee :upside_down_face:

Teaser vs Tudor Sub
afbeelding

3 likes

Hahahaha! Ik ga stuk :joy::joy::joy::joy: (het is er maar Ă©Ă©n - ze hoopte dat ik meer geluk zou hebben)

First dibs = dat ik 'm als eerste mag :joy::ok_hand:

2 likes

Klopt ook weer
 het doet me toch meer aan een Explorer denken, dus ik blijf bij een update aan de Ranger (hoewel het toch historisch daar een 12 moet zijn, maar goed). Een Tudor Explorer :smiley:


7 likes

Kan het ook zijn dat ze de foto gewoon een kwart hebben gedraaid en dit een foto is van de 12uur index?

Ik denk dat er geen sub komt. Eerder een uitbreiding van een van de families die ze nu hebben.