Tudor only!

Ik vind de Pelagos iets massiever, daardoor lijkt die bb58 wat ranker en sportiever qua kast, echter qua kleur is de Pelagos wel frisser of sportiever en de bb58 een beetje behouden met de gouden wijzers.

1 like

Pelagos is wel een topper :crazy_face:

2 likes

Als ik de Pelagos vandaag kon ruilen voor een bb58 zou ik het denk ik wel doen, 2 van die dure dingen wil ik niet en weet het gewoon af en toe niet zeker of mijn Pelagos niet toch te groot is, ik draag ook vaak Seiko 5 jes en dat vind ik ook heerlijk af en toe zo’n klein horloge.

Ik neig ook meer naar 36 of 39mm tegenwoordig

1 like

Heb je een persoonlijke voorkeur?

Ja dat heeft ie:

1 like

:slight_smile: een Pelagos in 39mm zou top zijn:

10 likes

Met een photoshop van een Black Bay…? :wink:

2 likes

Ging me om de kleur combi, bevalt me wel :grinning:

1 like

Nu de indices nog even shoppen van de pelagos, dan is ie helemaal af!

Teaser op instagram?

4 likes

Nog 2 maanden…

Ben erg benieuwd waarmee ze gaan komen.

Deze kan zo in het topic :see_no_evil:

5 likes

Geslaagde teaser! :scream:

Ik zat te denken aan de Ranger, maar die heeft een 12 ipv een driehoek, de chrono kan’t ook niet zijn, die heeft een Tudor schild op 12…
Dan toch een nieuwe sub?! :thinking: Dat zou de hele BB lijn toch wat onderuit halen vind ik. Ben benieuwd :smiley:

Black bay 3600€ , Sub 5750€ en dan de Rolex sub op 8250€ ik zie het wel gebeuren hoor.

2 likes

In theorie zou het kunnen… prijsgewijs als tegenhanger van de Seamaster Planet Ocean, waar de BB dan tegenover de SMPc staat? Maar ze hebben al de Pelagos, dus het wordt wel heel druk in de duikcategorie van Rolex-Tudor dan.

Als ik moet gokken ga ik voor een nieuwe Ranger, misschien gaan ze hem meer Explorer trekken geven? Hopelijk zonder rechte endlink en in een
kleinere maat, met de MT54 erin :crossed_fingers:

We gaan het zien binnen een paar maand :smiley:

1 like

Ik word hier nerveus van! :sweat_smile: Sta ik aan de vooravond om een BB58 te kopen komen ze met deze teaser … misschien maar toch even wachten. Maart is sneller dan je denkt!

1 like

Zeker wachten!

Stel je voor …een “vriendelijk” geprijsde Sub! :heart_eyes:

2 likes