Tudor only!

BB-Steel op dik leer.

8 likes

22 likes

Blijft een prachtig exemplaar!

1 like

18 likes

File A12 :flushed:

20 likes

Vandaag de rode BB

11 likes

Wat vind je van de lengte van het bandje? Is dat niet te kort?

Het is inderdaad verrassend kort voor een nato, maar op mijn 17cm pols valt de sluiting mooi in het midden. Van de 5 gaatjes in de strap heb ik net de middelste nodig. Ik heb niet zo graag van die lange overschotten, dus mij hindert het niet. Maar het had niet korter moeten zijn alleszins.

Als je fan bent van die knobbel bovenop je pols zoek je best even verder :wink:

5 likes

19 likes

Op leer gezet.

13 likes

Voor diegene die nog op zoek zijn naar een Heritage Black Bay Black ETA-versie zie mijn advertentie.

2 likes

Sinds gisteren de Black Bay 41 weer om de pols. Wanneer je 3 weken lang de Explorer 39 mm hebt gedragen dan merk je weer hoe aanwezig dit horloge is t.o.v. de Explorer.

7 likes

20 likes

Zou je misschien wat vergelijkings foto’s kunnen plaatsen? Ben namelijk erg geïnteresseerd in ze allebei!

(Als dat hier niet mag dan graag DM)

Oh zeker, meer foto’s mag altijd hoor, vinden de meesten hier wel leuk!

Ik zou ze ook wel eens naast elkaar willen zien, net zo als ik dat ook wel eens zou willen zien van de Pelagos naast de BB58…

1 like

U vraagt wij draaien :crazy_face:

13 likes

Ah mooi! Ik heb zelf de Pelagos, maar wilde graag de verhouding tussen deze twee zien. De bb58 is een beetje het sportievere kleinere broertje zo.

4 likes

Toevallig nog een foto liggen van mijn Explorer.

7 likes

Ja de bb58 is wat charmanter voor de kleine pols, ik overweeg de pelagos te gaan verkopen :crazy_face:

Grappig…ik vind juist de Pelagos de sportievere grote broer van de BB.

Maar beiden erg gaaf. De Pelagos spookt nog altijd door mijn hoofd. :see_no_evil:

2 likes