Tudor only!

Heb ik ook 19 cm. Wel mooi bij jou zo!

1 like

Mij paste hij perfect voor velen te groot maar dit wordt hem voor mij in 2019

17,5cm maar foto van deze hoek is altijd beetje vertekenend.
Maar dik is tie zeker…zie verschil met sub.

10 likes

Past prima hoor, het is een redelijk fors horloge, maar echt nog wel goed te doen. Zelfs op mijn pols van 17,5cm vind ik het nog prima staan.

10 likes

Hey deze staat ook in het blauwe gedeelte :wink:

nee niet meer, iemand heeft mij er vanaf gepraat :wink:

1 like

Hij staat je goed Peter ! Goed besluit.

1 like

:joy:

Krijg je geen spijt van!

1 like

Hier de blauwe om mijn smalle pols

5 likes

Zo op de foto lijkt ie toch wat (te) groot, maar dat komt door de hoek van de camera denk ik…

1 like

Favoriet nu :smile:

The cheap Tudor Kermit :rofl:

13 likes

Dat is de Limited/Harrods toch?

Ik vind die zo ongelooflijk mooi!, ik zag die bij Bark and Jack, zo gaaf!

1 like

Klopt ! Special Edition

1 like

Dank voor het compliment!

@Alletijd je bent van harte welkom in onze boutique op Koningsplein 1, Amsterdam. 7 dagen per week geopend! We hebben een grote collectie Tudor, alle soorten Pelagos en (heel) veel Black Bays.

Bedankt voor je uitnodiging Deniz! Moet helaas nog even potten maar houdt je aanbod in gedachten! :grinning::+1:

1 like

Niet elke pelagos is spierwit

12 likes

In mijn ervaring is een oriënterend bezoek altijd goed. Geeft je de keuze om gelijk nog meer te passen , zodat je in een verder stadium niet voor onvoorziene keuzes komt te staan :stuck_out_tongue:

Maar het belangrijkste: doen wat je zelf het prettigst vind! Als het zover is horen we graag van je :slight_smile:

2 likes

Zo heeft mijn BB eta ook al licht verkleurde lume.
Het eerste wat mijn vrouw zei, die vind ik mooier want de lume is donkerder.

1 like

22 likes

Op de NATO vandaag :slight_smile: Voor wie wil weten hoe dat eruit ziet, heb ik wat foto’s in mijn NA topic gezet: NA: Tudor Black Bay 58 - update: NATO shots post 177

10 likes