NA: Tudor Black Bay 58 - update: NATO shots #177

Zoals ergens anders ook al aangegeven, vandaag weer eens om de pols.
De BB gekocht , maar vlak daarna nog het één en ander waardoor dit horloge geheel onder sneeuwde.
Ik heb zelfs gedacht aan verkoop.:thinking:.

2 likes

Top! :ok_hand:
En nu wel overtuigd of blijven de twijfels hangen?

1 like

Blijven hangen. Aan de andere kant lijk ik wel gek. 't Is ook een schatje. Uitermate goed draagbaar, misschien wat meer zomers in mijn optiek. We ( ik & de Tudor) moeten het nog ff aankijken.
De BB heeft zo’n oneerlijke concurrentie gekregen na aankoop ( DJ fluted silver dial, Seamaster 300, SD 4000)
Tjeemig , ik lijk wel gek. :smile:
Een praatgroep is voor mij wel aan de orde.:astonished:

2 likes

Kan geloven dat ie ondergesneewd geraakt, wat een horlogegeweld :rofl: Maar imho moet ie niet persé onderdoen voor de rest :wink:

Ik zou er een voornemen voor 2019 van maken :smiley:

1 like

:thinking: Mmmmm, ik heb af en toe het idee dat ik er wel klaar mee ben.

2 likes

Update! De nato er eens opgezet :slight_smile:
Draagt heel aangenaam en licht moet ik zeggen, hij is niet te lang voor mijn pols en door de ingenaaide pushpins zit de band mooi plat op de pols zonder dat er een extra laag onder moet. Ideaal voor de zomer!
Voorlopig de stalen band er weer opgezet omdat dat toch een klasse apart is, maar een paar fotootjes mag ik jullie niet ontzeggen. Vergeef me de kwaliteit, het is niet het beste licht en het was vlug tussendoor.

18 likes

Staat 'm goed! :ok_hand:

2 likes

Nice! Deze zal hem ook goed staan:

https://www.bulangandsons.com/watch-straps/diablo-black-leather-watch-strap.html

1 like

Niet echt mijn stijl, maar het zou de rode driehoek mooi aanvullen inderdaad :wink:

1 like

Die BB Natos zijn top. Enige Nato die ik graag droeg.

1 like

Ziet er op het eerste gezicht leuk uit! :slight_smile:
Hoe is de afwerking van de kast tussen de lugpoten? Zo te zien geen hoogglans?

1 like

Wat een mooi horloge zeg! Feliciteert !

Dat nato snap ik niet, niet dat het misstaat maar om nou een lapje geweven stof op een exclusief horloge te knopen… het is neerbuigend voor je horloge.
Ik vind er wat van…
er hoort kwaliteit aan te hangen, zichtbare kwaliteit en niks anders dan dat.

4 likes

Ik ben het hier volledig mee eens.

2 likes

Haha, hoe smaken kunnen verschillen! Ik verwacht de BB58 in de komende 2 maanden te kopen, maar dan wel op leer en/of nato. Op staal is die te saai :innocent:

3 likes

Hello hap afschrijving bij verkoop :wave:

4 likes

Nooooo!

Da’s prima…

2 likes

Nee, verticaal geborsteld. Mooi passend bij de bovenkant van de lugs en endlink als de band erop zit.

1 like

Leer op een duiker? Jij bent mijn stijl rolmodel op dit forum, wat maak je me nu? :sweat:

4 likes

Sorry! Je hebt natuurlijk wel gelijk. Het staat wel prima, maar het slaat natuurlijk nergens op.

4 likes

Je hebt nato’s en nato’s… Ik heb er genoeg gehad, dit is wel een mooi stukje stof en eigenlijk geen nato. Perfecte kleuren en soepel, maar niet te zodat hij mooi rond de pols blijft. De keepers en gesp zijn mooi afgewerkt. Toegegeven, het kan zeker niet op tegen de kwaliteit van de stalen band of de vouwsluiting op de leren band :slight_smile:

Kreeg gisteren nog dit filmpje toegestuurd. Leuk om te zien hoe ze gemaakt worden.

5 likes