Tudor only!

Snap ik

1 like

Zo, jij gebruikt ze zoals het hoort.

Die krassen op de Dweller doen mij goed. #toolwatch :muscle:t2:

2 likes

Thanx :slight_smile: Heb 'm sinds de introductie in 2014 altijd om gehad tijdens werk. In het weekend gaat ie af voor wat anders.

In het begin was ik vrij zuinig op dat ding en de eerste mini-krasjes deden een beetje pijn geef ik toe. De eerste Ć©chte niet meer te polijsten krassen al helemaal. Ergens na een jaar kwam het ā€œf#ck itā€ momentje… Het is een toolwatch… hup en verslijten dat ding! En als je alle vrees laat varen en er echt alles mee gaat doen dan komen de echte butsen. Heerlijk :laughing:

5 likes

Zo hoort het echt.

Ik vind dit ƩƩn van de mooiste Dwellers, juist omdat hij geleefd heeft:

12 likes

Eens, die dingen mogen/moeten leven! Maar die cheap ass NATO erop (ook al is de kleur fraai): zo heurt dat imho nou juist niet… :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Zonde!

4 likes

De eerste leaks van Basel 2019:

1 like

Een tudor bronze blue in de bb58 kast lijkt me wel wat :raised_hands:

Zeker, goed uitgekozen!
image

2 likes

En geen Tudor te zien …

Omdat het kan… :sunglasses:

10 likes

Wat een lelijk gedrocht dat ding dat op die navy proto lijkt… (tudor 7206).
Zou dan meteen op de mythe slaan waarvan niemand wist of hij bestond (en eigenlijk iedereen het als fake had afgedaan)

Als dir de reden is van alle sub speculaties is het een behoorlijke tegenvaller
imageimageimageimage

2 likes

Uhm :thinking:
Check de streepjes op de dial.

Teaser:

En bovenstaand gedrocht:

vs mijn Sub

Dat wordt geen Sub ben ik bang :see_no_evil:

Sub mag niet meer van grote broer Rolex denk ik, ook niet voor 5000€.

Dat lelijke ding heeft wel wat, zou m voor gratis omdoen.

Wel echt een enorme verrassing, dat Tudor de extreem waardevolle merknaam ā€˜Submariner’, waarvoor een enorme premium wordt betaald vergeleken bij een Tudor, niet naar Tudor brengt! Al helemaal als je bedenkt dat Tudor nog maar 90% van het design van de Submariner al in de line-up heeft zitten onder de naam Black Bay!

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/1/f/31f2d670e3f08f617e2a8304eaec5dcd099adb6a.jpeg

200

Ik snap nu waarom ze de relatie met Lady Gaga zijn aangegaan.

8 likes

Hell no: jij liever dan ik… Nope, nope, no way dat ik die unit om mijn pols zou doen :face_vomiting: !!!

Wat een ugly motherf*cker.

Wordt natuurlijk ook gevoed door mijn teleurstelling als dit DE lancering van Tudor moet worden dit jaar…

:thinking:

3 likes

Geloof er niks van! Fake news!

image

2 likes

Ik vrees het ergste…

1 like

Ik ga stuk :joy::joy::joy:

1 like

Als straks die units bij jullie worden geleverd voor de verkoop, dan heb je pas wat stuk te gooien :joy::joy::joy: !!!

2 likes