Tudor only!

Dat ding doet pijn aan de ogen…

1 like

De prijzen van de fake prototypes zal wel door het dak gaan🤣

2 likes

Kan niet wachten om mensen hier 1k boven list voor te zien betalen :stuck_out_tongue:

Poeh dat is een lekker setje zo! Dank voor de foto’s.

1 like

Haha. Laten we zeggen dat het goed in de heritage lijn past :wink:

Deze tudor moet trouwens wel het eerste merkhorloge zijn gebasseerd op een fake😊

De two tone chrono is wel erg mooi trouwens… zou hem ook wel graag op een Tt bracelet zien😁

1 like

43 mm :frowning:

1 like

Wat een deceptie bij Tudor

12 likes

+1 allebei honds lelijk.

3 likes

ik had hoop voor die bronzen met 58 case

1 like

Ik vind deze wel mooi hoor, maar inderdaad (veel) te groot…

Nieuwe Tudor Baselworld releases zijn flaters bigtime

3 likes

Yep, dat wordt doorsparen… (of zou er nog een verrassing aankomen?)

Met de drilled lugholes zat ik goed maar daar is dan ook alles mee gezegd…

Natuurlijk: deceptie all over the place. On the bright side: de oorlogskas blijft mooi intact zo dus lekker blijven uitkijken naar een andere ‘prooi’!

Gauw zien waarmee grote zus Rolex mee op de proppen komt.

:sunglasses:

Jaja, 500 m - 1640 ft …ik heb het vanmorgen nog gelopen! :sunglasses:

6 likes

Ze hadden toch al een keer zo’n 43mm bronze knoepert in het blauw?

Vind het inderdaad ook echt drie keer niks tot nu toe. Ze hadden beter andere varianten van de BB58 kunnen doen zoals @HanDavinci gephotoshopt had.

1 like

Net als bij het grote broertje, valt me allemaal een beetje tegen. Ze mikken volgens mij heel erg op de nieuwe markten, blingbling… tralala. Gelukkig zit er bij Tudor helemaal niks bij wat ik zou willen hebben. De Tudor die ik zou willen hebben, heb ik inmiddels… :wink:

6 likes

Ben ik even blij dat ik de BB58 besteld heb vorig jaar! Al die two-tone is niets voor mij, de Bronze is te groot en die nieuwe BB is toch maar een vage release. Geen idee wat ik ervan moet maken :face_with_raised_eyebrow: gedurfd wel, maar wie koopt dit?

De BB58 in blauw ging mijn ogen uitsteken… misschien volgend jaar?