Tudor only!

Lekkaaaah

13 likes

Die two-tone chrono is wel heel erg gaaf. De rest heb ik niet zo veel mee.

1 like

Daar hoop ik echt op. Ik wordt een beetje moe van al die vintage inspired klokjes. Het moderne design van de Pelagos en Ranger spreken mij meer aan.

Hopen dat we daar nog wat mooie varianten van gaan zien.

1 like

Geen Sub…maar deze vind ik toch best geslaagd.

13 likes

Ik vind persoonlijk dat Tudor de plank HOPELOOS heeft misgeslagen dit jaar

3 likes

Aardig, maar ook niet meer dan dat. Voelt een beetje als een geforceerde poging de veelgeprezen BB58 looks naar de BB Chrono te vertalen. Nog los van functionaliteit: een duiker met chronograaf functie die onder water (meen ik) niet te gebruiken is in tegenstelling tot bijv. een of andere Breitling duiker die dat wel kan.
Naaah. Mijn keus zou het iig niet zijn. En kan niet in de schaduw staan van jouw blauwe Sub.

1 like

Dit zal wel net zo’n dikkertje zijn als alle andere tudor chrono’s. Zo jammer :frowning:

1 like

Huh…Jaap heeft vanmiddag goede zaken gedaan zo te zien? :wink: Een sinn én een Tudor…

Lekker man! :+1:

Jazekers. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ben wel 'n mk2 armer. :grimacing:

Dat vermoeden had ik. Zie 'm nog niet op de website maar Jaap zal nog foto’s moeten schieten…

1 like

Deze heb ik zelf twee keer gehad, en als ik niet een budget zou moeten aanhouden, dan was hij er nog. Maar ik heb liever de bb58.
De NF is echt onderscheidend leuk.

2 likes

Ik heb 'm naast de BBred. Dat blijft favoriet dus begrijp je volledig. :sunglasses::+1:

1 like

Gave Tudor :+1::smiley:

2 likes

Hoppa, twee voor één. Da’s een mooie deal! Lekker eigenwijs horloge, deze vlag uit het noorden. Ben benieuwd hoe deze bevalt naast je rooie. :wink: …van harte Erik en veel draagplezier!

16 likes

Baselworld 2019 was niet zo’n daverend succes. Voor degene die wilden wachten tot Basel, stuur jullie bestellingen voor de BB58 / GMT maar door :wink: :joy:

9 likes

Als een handelaar niet mag ronselen, dan mag een medewerker van een juwelier dit ook niet lijkt me.

2 likes

Dit is meer als grapje bedoeld. Vandaar ook het knipoogje en het ‘huilen van het lachen’ emoji.

2 likes

Jaja ouwe provisie hunter :yum:

6 likes