Tudor only!

Mooi he

18 likes

Klopt, ik wist het door de nato destijds bij mijn Ranger :wink: een beetje prutsen wel, maar je kan het inderdaad perfect krijgen zo.

Geniet ervan (en van het prachtig weertje)! Staat top!

1 like

Fijne Paas

7 likes


Inderdaad met crownguard en Mercedes hand. Horloge is van begin '90 met Rolex kast en crown, alles geheel origineel…

11 likes

12 likes

Bedankt nog met het doorbellen van de tip!! Hoorde het gister :slight_smile:

1 like

Graag gedaan :wink:

1 like

Zucht … :heart_eyes: toekomst? #79090

38 likes

7 likes

Ik zat van de week toevallig in de stoel bij de kapper naast je chef… we kennen elkaar al een poosje vanuit de winkel. Waar ‘normale’ mensen elkaar begroeten met ‘hee hallo hoe is het met je?’ was dit weer een klassieker: ‘hee mooie Pelagos.’
‘yup, fijn ding he.’
‘ikzelf heb de left-hand.’
‘mooi. voor als je linkshandig bent.’
‘ik ben rechts. toch blij mee.
‘okee. beter dan die gekke nieuwe P08.’
‘gek ding joh. kijk! (en laat filmpje zien) ik ben in onderhandeling met Tudor voor 10 stuks.’
‘ik vind het maar een raar ding. maar ik kom wel bij je langs in de zaak.’
…en zo begaf ik me plots op glad ijs om die verdraaide P08 toch in real life te gaan bekijken :grimacing:… stelletje sluikreclamemakers zijn jullie daar bij Ace :crazy_face:!

4 likes

Hahahaha. Het is ook een raar ding, maar ik denk wel dat het iets is wat vintage Rolex & Tudor collectors kunnen waarderen. Toch weer een stukje van de rijke geschiedenis van Rolex & Tudor wat weer nieuw leven in wordt geblazen.

Ik ben hoe dan ook heel erg benieuwd hoe die gaat staan…

1 like

Ik heb mezelf zooo beloofd dat ding lelijk te vinden…

Binnenkort bij Gassan op de thee voor de Rolex ‘novelties’ (mwoah… Batman op jubilee… pfff) en wsl dan ook P01 echt of dummy kijken.

Wat is het toch een k** hobby :sunglasses:!

1 like

Even passen. Staat goed, draagt lekker.

10 likes

De ambassadeur Himself:
.


.

8 likes

Oké ben er uit… Blijf bij 't oude plan, 't gaat een Pelagos worden :sunglasses:

22 likes

14 likes

Gave foto! :grin:

1 like

Cool band. Gewaagd maar wel erg gaaf

1 like

Gewaagd maar ubercool👍

1 like

Zo gaaf dit :ok_hand:
Erg content met mijn exemplaar maar mis wel beetje de patina look zoals op jouw plaatje.

32 likes