Tudor only!

Goed plan! :+1:


Ik spreek uit ervaring. :wink:

10 likes

Goed plan! Ontzettend mooi horloge, ook ik spreek uit ervaring… :sunglasses:

13 likes

Zit er strak uit zeg! :ok_hand:t2: Nog erg scherpe lijnen! Hoe oud is deze?

what a wrist presence!

1 like

Goedenavond Tudor fans.

20 likes

Ik kijk al een tijdje naar een tudor jumbo day date.
Er staat nu een NOS exemplaar te koop.
Zien jullie hier iets geks aan of zal deze legit zijn?

5 likes

Ha Tudorfan,

Ik zie er niet per se iets aan wat compleet niet in de haak is. Echter, het horloge komt me niet NOS voor - hooguit in fraai geconserveerde/gedragen staat. Is het een full set met corresponderende papieren en (om)dozen of betreft het een head only? Let daarbij vooral op inslag serienummer tussen de andere lugs waarvan je geen foto hebt gepost.

En ehh…. de wijzerplaat was mooier geweest met een zalmroze gloed :rofl: (OK, sorry, laatste maal dat ik dat schot voor open doel heb benut)!

Cheers
:sunglasses:
Otto

2 likes

Dank je! Dikte valt reuze mee.

1 like

Ik kwam een foto op Instagram tegen en die mag gedeeld worden :revolving_hearts:

Het is dezelfde als

deze.

Wat een heerlijk ding.

19 likes

Prachtig werkelijk :ok_hand:t2:

1 like

Deze is wel erg mooi. Maar sowieso is een blauwe 79090 moeilijk aan te komen heb ik gezien.

1 like

Dit lonkt toch wel zo enorm!

Wow, die submariner :astonished:

Ben hem net mis gelopen… next time dan maar

Jammer. Zeker met die Italiaanse dagaanduiding vond ik hem aantrekkelijk. Zit niet voor niets in Rome momenteel :wink: ! Salute

1 like

Is deze prijs bij Wien een tikfoutje…?

Mss niet de goedkoopste in occasionland maar de prijs is niet zo heel ongebruikelijk voor de 79220N… Al zijn er velen die voor dat geld een nieuwe BB58 prefereren.

Cheers

2 likes

Vandaag de ‘Sub’ maar weer eens om de pols

14 likes

The “Red-one” sinds vandaag in the “Blue-zone”…

9 likes

Ik zie vaker prijzen bij handelaren en particulieren die hoger liggen als een bij gassan Schiphol en dan denk ik: die zullen wel hopen mensen dat niet weten ofzo…

2 likes