Tudor only!

Prachtig! Hoe groot zijn jouw polsen? :slight_smile:

Zie dat de 41mm te koop staat in het blauwe gedeelte, tempting, maar ik ben bang dat deze te groot is voor mij :see_no_evil:

Daarnaast vind ik de verhoudingen op het eerste oog mooier van de 36 mm :slight_smile:

1 like

Ik heb de BB eta rood & de BB inhouse rood allebei gehad.
De inhouse ligt mij echt te hoog op de pols.

Hehe, ons topic komt weer een beetje tot leven :+1: !

Vandaag de blauwe Black Bay met solid endlinks op MN strap van Erika maar weer eens omgedaan. Blijft imho een fraaie verschijning zo :star_struck: .

8 likes

Persoonlijk vind ik het zonder de endlink mooier, maar hoe bevestig je eigenlijk zoiets (die combi van MN en endlink)?

paar maanden geleden naar een show van hem gegaan: geniaal.

1 like

Ik mag sinds vanochtend ook mee doen hier :smile:
Bedankt @Crownguard voor de snelle levering!

@Synn7: Dit is de 41mm versie in het blauw

16 likes

Dat is niet zo lastig als het mss lijkt. Pushpin eruit, SEL plaatsen, band erop leggen, pushpin terugplaatsen. Positie bepalen vooraf is belangrijker dan het plaatsen op zich. Ik heb twee linkerhanden en het lukt mij zelfs :stuck_out_tongue_winking_eye: !

1 like

Zo is het. Putting your money where your mouth is. Fraaie NA, geniet ervan

1 like

Ook wel heel erg mooi! Toch beide maten maar gewoon proberen haha :grin:

Ik heb alleen de inhouse om gehad. ik heb 17cm polsen en ik vond het wel fijn zitten maar iedereen heeft een andere smaak natuurlijkā€¦

1 like

Heb behoorlijke dunnen polsen. Geen idee hoeveel cm, maar een 40 mm is voor mij echt max.

Ben zelf erg blij met de 36 mm, maar zou je wel aanraden beide te passen. Je wilt er niet achter komen dat je achteraf toch liever een groter/kleiner maatje wilde

1 like

Gister voor het eerst een Tudor Black Bay in rood kunnen passen in het ā€˜echieā€™. Ik ben verziekt. Ik wil een Tudor Black Bay. Wat een mooi horloge. Aan alles dacht ik, dit is hemā€¦

Damn. Nu nog even goed verdiepen in de modellen nieuw/ouder. Alles met rechte tekst zoals nu hij AD is in house movement en met de smile ETA?

2 likes

Klopt.

Smile = ETA.
Dunner op de pols & goedkoper onderhoud.
Recht = inhouse
70 uur gangrserve maar behoorlijk hoger op de pols.

Ik heb ze beide naast elkaar gehad en het is 100% ETA voor mij.

4 likes

Ik vind de ā€œsmileā€ ook :heart_eyes:

2 likes

Aha! Dankjewel! Duidelijk.

ETA met smile word niet meer nieuw verkocht begrijp ik? En verschil tussen tudor logo en roos (nieuwer logo en oud denk ik?) is ouder/recenter model.

Klopt dat deze wat ā€˜hoogā€™ oogt. Ben dan ook benieuwd wat mijn mening word als de ETA dunner is!

Ik schrok er bijna van hoe vet ik dit horloge vond op mijn pols. Heb nu een Breitling Colt op rubber met mooie vouwsluiting. BB zou een perfecte toevoeging zijn voor de afwisseling en is net iets kleinerā€¦

2 likes

Eens.

De ETA is mijn favoriete horloge.

Rose is inderdaad het oudere logo.
ETA is nieuw niet verkrijgbaar. klopt allemaal!

2 likes

Thanks! Gaan de modellen met ETA online juist voor een lager bedrag weg dan de in house? Of juist gewilder nu ze niet meer te krijgen zijn? En het zelfde voor de rose/logo?

Zo mooi van dit forum dat ik binnen 10min wijzer ben dan 2 uur bij de AD. Vertelde me dus gewoon dat ik een ETA om had. Terwijl dit dus een in house was. :joy::man_shrugging:t2:

1 like

Geen beste fotoā€™s, maar het licht bij juweliers is vaak zo onflatteus voor horloges. Mijn pols is 17,5 cm omtrek en vrij plat.

8 likes

In het blauwe gedeelte staat een erg mooie blauwe pelagosā€¦

3 likes

Nice! Ik denk dat beide versies wel zouden kunnen als ik het zo zie :slight_smile:

2 likes