Tudor only!

Ik heb ook vrij platte 17.5cm polsen en heb dus de 41 variant gekocht, hier nog een foto van vanmiddag. De kleur is trouwens echt gaaf, gaat van helder blauw tot soms bijna zwart, afhankelijk van het licht.

9 likes

Ik weet niet of je dat bedoelt, maar voor de zekerheid: op alle foto’s betreft het de 36mm versie.

1 like

Ook prachtig!

Kortom: moet gewoon gaan passen :joy:

Lager.

Nog wel in ieder geval. :wink:

1 like

Dat is een kwestie van geluk hebben. Ook de ETA modellen kun je her en der gewoon nog nieuw tegenkomen.

2 likes

Vanaf wanneer zijn de BB’s over gegaan van ETA naar in house eigenlijk?

Edit: Daarnaast, wanneer is het rose logo veranderd naar de huidige?

Als ik dit een beetje weet kan mijn zoektocht langzaam beginnen. :wink:

Ik meen me te herinneren dat het manufactuur uurwerk per modeljaar 2016 werd uitgerold


1 like

De oude BB heeft het logo met de roos en het nieuwe het schild. Toch kun je niet alleen over een oud en een nieuw loge spreken, want er zijn veel oudere Tudors met het schild als logo.
Ander verschil is de band. Nieuwe BB heeft de band met revet en de oude zonder.

De BB red die ik in het blauwe gedeelte te koop heb staan is de oude ETA versie, met de nieuwe revetband.

1 like

De eta heeft volgens mij wel een rechte zijkant ipv netjes tapered volgens mij

1 like

Maar de ‘nieuwe’ zijn dus met schild in zowel ETA en in house? Met de Roos het model alleen ETA en iets daarvoor nog?

En sorry; wat is revet? :grin:

De inhouse heeft nooit de roos gehad.

Het moet rivet zijn ipv revet. Google eens op Blackbay bracelet en Black rivet bracelet😉

21 likes

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/0/0/0/00075408a001ea7e31819e036f12a334565532f7.jpg

20 likes

Ik heb dezelfde Tudor Black Bay.
Draag m vrijwel nooit.
Kies altijd voor een ander horloge.

HĂ©Ă©l mooi

Ook binnenkort in het blauwe gedeelte, of kun je er geen afscheid van nemen
?

1 like

Voor vandaag de rode maar weer eens van stal gehaald. Een minder kille verschijning dan de blauwe.

Goed weekend!
:sunglasses:

12 likes

Plaatje weer. Wat een fijne Tudor is dit, de BB58.

27 likes

Vandaag op weg met de BB red

10 likes