Tudor only!

Nog niet … maar ik sluit niets uit

2 likes

Hell yes :scream:

26 likes

En dit is mijn blauwe 36 mm. De 41 mm vond ik te groot. Heeft veel meer présence, maar ik houd net van de onopvallendheid van de kleinere 36 mm:

18 likes

Snap ik helemaal als ik het bij jou zo zie, iets kleinere of rondere polsen denk ik? Bij mij viel de 36mm veeeeeeeel kleiner, die werd zo onopvallend en klein dat het bijna lachwekkend was volgens m’n vriendin :smile:

Het is echt heel persoonlijk dus zeker allebei even passen als je deze overweegt. Echt een heel mooi horloge trouwens, de eenvoud van de plaat en de verandering van de kleur in het licht is echt heel mooi gedaan.

2 likes

Pols is 16,5 à 17 cm. Misschien eerder ronder dan platter, ja.
Is sowieso kwestie van gewoonte he. Als je echt Schwarzeneggerachtige armen hebt zal 36 inderdaad tegenvallen, maar voor gemiddelde polsen van pakweg 17, 18 cm kan eigenlijk alles.

3 likes

Hoe zit het met de Tudor GMT’s hier, wat zijn de ervaringen?

3 likes

Is 'ie al te koop? :innocent:

1 like

2 likes

8 likes

9 likes

Geen idee, is idd nog niet te koop.

1 like

Nope :grinning:

1 like

Persoonlijk vind ik BB zonder rivet links mooier.

Plaatje van mijn BB ETA en Rose in 41 mm. Heb laatst ook BB58 en die zit erg goed om mijn pols (17,5cm)

9 likes

ab40ee1b28631f0ac02b6b473f0660e84ecf8bef_1_375x500

Tudor @ service! :sunglasses::ok_hand:

9 likes

Sunbathing snowflake! Nog meer mensen met snowflakes ?

21 likes

Close up van de Black Bay wijzerplaat in de ochtendzon

13 likes

Sub 2.0


Klikken voor scherper beeld aub.

12 likes

Is er iemand die de Tudor BB58 wel eens op jubilee heeft gezet? Of is er hier een photoshop whizzkid die daar een plaatje van kan maken? Ik ben wel benieuwd of het een interessante optie is.

Anders wil ik hem wel ruilen tegen 2 Tudors :wink:

1 like

Nee sorry, had ze gezien… Niet zo mijn ding. :wink: