Tudor only!

Google search leverde dit op:

Niet de beste foto, maar geeft een indruk …

7 likes

Man wat lelijk :nauseated_face:

1 like

Yup … :laughing:

2 likes

Jazeker,

9 likes

Thx @Svennos.
Ik vind het niet eens zo heel gek staan.
Heiligschennis wellicht hier :wink:

1 like

Op een fatsoenlijke jubilee waarschijnlijk best aardig , dit is wel de minst mooie :zipper_mouth_face:

1 like

Mooi patina op jullie sneewvlokjes. WOW! :heart_eyes:

Past ook prima bij de bananen… :wink:

tenor

Mijn indruk? Niet doen dat bandje. Wat @Rolopalooza al schreef, daar ben ik het mee eens: Lelijk!

1 like

Werkelijk niet om aan te gluren…

Daar is ie dan eindelijk!


32 likes

Frisse verschijning! Ik heb deze destijds gepast en vond ‘m vooral wat zwaar, hoe bevalt dat bij jou?

Geniet ervan alleszins :+1::blush:

1 like

Ik ben wel zwaardere gewend :grinning:. Heb een Planet Ocean Chrono gehad.
Deze is echt prima. En juist door zijn afwijkende formaat een prima aanvulling naast de BB58.

2 likes

Ik weet niet hoe erg de jubilee (uit)rekt gegeven de relatief zware kast van een black bay.

Ik vind deze wel zo geweldig. Ik heb ieder YouTube-filmpje al gekeken. Fingers crossed dat hij niet gaat appreciëren, dat denk ik dat hij voor het verstrijken van dit kalenderjaar om mijn pols hangt!!

1 like

Haha, mócht ik hem niet meer willen, dan gaat hij eerst hier in verkoop.
Maar denk en hoop het niet😜

1 like

Ik koop alleen nieuw, maar ik denk niet dat je lang hoef te zoeken naar een liefhebber die hem wel wil proberen. Geniet ervan.

1 like

Toen de BB58 en BB GMT uitkwamen vorige Baselworld wist ik dat ik ze beiden wilde. Nooit gedacht dat ik mijn Submariner ervoor zou offeren. En ik ben blij dat ik het gedaan heb.

27 likes

Prachtige klok en kan er mee inkomen hoor, maar kan je precies uitleggen waarom je daar zo blij om bent? (dat je die sub ervoor geofferd hebt)

1 like

Dat kan ik begrijpen. Zijn echte toppers van Tudor. Als ze zo doorgaan kunnen ze, zij het op gepaste afstand, echt goed meekomen met Rolex vind ik.

3 likes

Als de GMT er komt in de BB58 case komt koop ik hem meteen

4 likes

Ik vind het niet fijn om met een stukje staal twv 6/7k om mijn pols te lopen. Daarnaast roept het merk de laatste tijd te veel controverse bij mij (en anderen) op. Ik vind het lachwekkend dat de prijzen zo zijn gestegen en dat er een heel speculatie prijzencircus om heen hangt. Waar de handelaren veel te veel aan verdienen. Ik wil gewoon weer een leuk en mooi horloge. En Tudor biedt mij dit. Blijft wel meer dan 3k natuurlijk en heel veel geld. Maar dan heb ik nu een uurwerk dat lekker 70 uur loopt, geen extra aandacht krijgt omdat het ‘een Rolex’ is en er echt goed uit ziet.
Ik vind overigens geen enkel kwaliteitsverschil tussen mijn beide BB’s en de Sub. Sorry Rolex…

24 likes