Tudor only!

Hear hear!!
Reden waarom ik Rolex links laat liggen voor mijn Zenith(s)

2 likes

had er 6, nu nog maar 3 tudor’s. een LHD Pelagos, een North flag en een heritage black bay bronze. Verkocht 1 north flag, 1 black bay met rode bezel en 1 heritage chrono grijs

3 likes

Tudor is gewoon SUPER, MOOI en GEWELDIG

2 likes

gepaste afstand ??? kunnen er makkelijk naast en sommige modellen erover heen zoals bv de LHD Pelagos

4 likes

Je slaat de spijker op de kop voor mij… Ik zit al eentijdje erg te twijfelen tussen Tudor of Rolex… en wat jij nu zegt is precies waarom ikzelf eraan zit te denken een Tudor aan te gaan schaffen ipv van een Rolex OP. Een Tudor zou ik zonder na te denken elke dag van kunnen genieten. Bij een Rolex zou ik continue vragen van iedereen krijgen… :frowning:

Ennuh… de Tudor’s op het moment vind ik gewoon ook echt supergaaf!

Heritage BB36, 58, chrono, Bronze… :star_struck::star_struck:

7 likes

Ik overweeg om mijn pelagos (ETA) om te ruilen voor een Rolex op, maar als ik hier lees is dat misschien zonde :crazy_face:
Heb ook de BB58, 2 tudor duikers is een luxe probleem

6 likes

ECHT WEL :+1::smile:

1 like

Ben misschien van plan om de North flag te verkopen

2 likes

Uniek ontwerp. En helaas is het niet zo’n gewild model… Ik heb er twee gehad en in beide gevallen veel moeite gehad om te verkopen.
Als ik het geld had, zou ik deze er naast willen dragen. En dan nog de nieuwe BB chrono. Dan heb je echt van alles wat.

2 likes

Ligt denk aan mijn sociale leven maar ik krijg echt nooit vragen over mijn horloges :grimacing::zipper_mouth_face:

8 likes

Kreeg ik het maar eens. Niemand geeft er iets om lijkt wel. Jammer vind ik dat. Praten over je hobby maakt het toch leuker.

6 likes

wil nu niet meer dan 10 stuks maar van alles wat, duik, dress, sport en alledaags

1 like

In mijn sociale leven weten erg veel mensen dat ik al van kind af aan van horloges houd, juist daarom let men vaak op of ik niet weer eens wat anders om heb. Een Rolex OP, DJ of DD zou direct opvallen en dat hoeft voor mij niet zo nodig.

2 likes

Laatst iemand bij de stembus, “wat een mooi horloge!” …dat was mijn ‘tussendoortje’, mijn Seiko. :sunglasses: Een dergelijke opmerking nooit gehad over de diverse Rolexen die ik om de pols heb gehad. Waren wel allemaal ‘bescheiden’ subs en dwellers. Vallen niet zo op. Over mijn Pelagos heb ik ook al een keer een compliment gekregen. Had ik niet verwacht.

Tudor is een prachtmerk, …hoeft niemand zich voor te schamen! :ok_hand:

De ‘gewone’ Pelagos ook hoor. Draagt en voelt als een dweller, ook qua afwerking.

3 likes

De BB58 benadert perfectie voor mij…

12 likes

helemaal waar

1 like

wat bezitten de Tudor eigenaren naast deze ? Rolex, Pan,etc

1 like

Dat staat vast hoor. Ben ik geheel met je eens :slightly_smiling_face::+1:t2:

5 likes

Ben bang dat hij net iets te klein is, maar mooi is hij zeker.

Edit; te klein voor mij.

1 like

Als er toch eens Rolex op 1 van die BB’s had gestaan he, (met name die 58 of wat denk je van die S&G…) dan was iedereen gek geworden en wilden de FB’s die vast allemaal hebben! :stuck_out_tongue:

De BB’s zijn gewoon supergaaf! : , ! (zou O. Mol zeggen)

2 likes